Een nieuwe community voor Toon®-gebruikers | Eneco Community

Een nieuwe community voor Toon®-gebruikers

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

59 Reacties

Reputatie 6
Badge +7
Ik kan daar niet inloggen .. Hier heb ik al problemen dat ik niet ingelogd blijf . En op het nieuwe forum kan ik helemaal niet inloggen ..
Reputatie 3
Badge +3
Moet er een nieuw account worden gemaakt? Of wordt deze overgenomen van dit forum?
Deze vraag stelde ik 5 uur geleden ook maar nog geen antwoord:@
Reputatie 4
Badge
Op het Toon Forum maak je eenmalig een nieuw account aan. Dat kan via e-mail login of Facebook-login. Je gebruikt dus niet hetzelfde account van Eneco. Hoop dat ik jullie hiermee wat duidelijkheid heb kunnen verschaffen!
Badge +3
Heb het forum gevonden wel even wennen maar ziet er goed uit. Wel met een nieuwe account en dus mijn badges kwijt maar die komen er ook wel weer. En voor Eneco, als. Jullie de Toon aoo. weer eens updaten kun je misschien in de App het forum wijzigen naar het nieuwe forum.
Reputatie 4
Badge
Heb het forum gevonden wel even wennen maar ziet er goed uit. Wel met een nieuwe account en dus mijn badges kwijt maar die komen er ook wel weer. En voor Eneco, als. Jullie de Toon aoo. weer eens updaten kun je misschien in de App het forum wijzigen naar het nieuwe forum.

Goed te lezen dat je de weg naar het nieuwe Toon Forum hebt gevonden. Nu is het inderdaad dubbelop badges verdienen: zowel bij Eneco als bij Toon! 🆒 Uiteindelijk worden alle plekken waarin we verwijzingen maken naar het forum aangepast. Zo ook in de Toon-app.
Reputatie 5
Badge +6
Ik kan daar niet aanmelden.. dit werkt niet

//Forum -> Er is iets fout gegaan
Pagina niet gevonden
De pagina die je zoekt is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.

Als je hier terecht bent gekomen via onze website, laat dan graag weten wanneer deze fout is opgetreden zodat we dit kunnen herstellen. Stuur een e-mail naar: forum@toon.nl.

Ben je hier via een link op een andere website gekomen, dan is deze verwijzing onjuist opgenomen. Wij kunnen hier helaas niets aan veranderen. Je kunt wel de betreffende website van dit probleem op de hoogte stellen.

Wellicht helpt het volgende:

Controleer of de URL correct is, en geen spel- of typefouten bevat.
Ga naar: homepage.
Klik op 'vorige' in je browser als je een andere link wilt proberen.
//

Ik probeer een account met Facebook aan te maken
Reputatie 4
Badge

//Forum -> Er is iets fout gegaan
Pagina niet gevonden
De pagina die je zoekt is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.

Als je hier terecht bent gekomen via onze website, laat dan graag weten wanneer deze fout is opgetreden zodat we dit kunnen herstellen. Stuur een e-mail naar: forum@toon.nl.

Ben je hier via een link op een andere website gekomen, dan is deze verwijzing onjuist opgenomen. Wij kunnen hier helaas niets aan veranderen. Je kunt wel de betreffende website van dit probleem op de hoogte stellen.

Wellicht helpt het volgende:

Controleer of de URL correct is, en geen spel- of typefouten bevat.
Ga naar: homepage.
Klik op 'vorige' in je browser als je een andere link wilt proberen.
//

Ik probeer een account met Facebook aan te maken

Hoi Juan,

Ik begrijp je reactie niet helemaal. Kom je er zelf niet op of is dit jouw advies naar andere gebruikers die een foutmelding krijgen?

Groeten, Marco

Probeer dit eens:

http://forum.toon.nl

Overigens zie je de banner niet op deze pagina?
Onder of boven in je scherm; aan het eind kan je op die blauwe link ook klikken.
Reputatie 5
Badge +6
Ik kan geen account creëren via Facebook.
Dan krijg ik de genoemde melding
Ik heb maar een account gecreëerd via de 2e manier (handmatig?)
Nu nog kijken, of ik via Facebook kan aanmelden/of koppelen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen