Een nieuwe community voor Toon®-gebruikers | Eneco Community

Een nieuwe community voor Toon®-gebruikers

• 9 september 2014
  • 59 reacties
  • 2398 Bekeken

Reputatie 4
Badge
  • Community manager Toon (tijdelijk)
  • 137 reacties
Toon®️ heeft functionaliteit, eenvoud en design hoog in het vaandel staan. Ook als het aankomt op contact en service. Daarom lanceren wij vandaag ‘Vrienden van Toon®️’: een community voor gebruikers van de Toon thermostaat van Eneco.

Centrale ontmoetingsplek
Met deze community willen wij een ongedwongen en informatieve huiskamer creëren waar Toon-gebruikers elkaar gemakkelijk kunnen ontmoeten. Verder biedt Vrienden van Toon:

• het laatste nieuws over Toon
• de mogelijkheid tot aandragen van en stemmen op ideeën
• een verzamelplek voor het delen van kennis en ervaringen
• een koppeling met het Eneco Forum voor het stellen en beantwoorden van vragen
• support van actieve communityleden en ook wij (zie foto) staan klaar om te ondersteunen waar nodig

Startpunt
Vanaf oktober zullen we in de Toon nieuwsbrief breder aandacht besteden aan het Vrienden van Toon platform. En net als Toon zelf breidt deze community de komende tijd flink uit!

Doe óók mee!
Ben je enthousiast? Wil je een ervaring delen? Valt je iets op? Of kan iets beter? Laat het ons weten! Inloggen kan met de inloggegevens van Mijn Eneco. Nog geen Mijn Eneco account? Registreer jezelf dan eenmalig om mee te kunnen doen. We hopen je vaak te mogen ontmoeten op Vrienden van Toon! Neem snel een kijkje: www.eneco.nl/vriendenvantoon.

Met vriendelijke groet,

Daniëlle, Folkert (moderators) en Marco (community manager)

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

59 Reacties

Hoi Marco en moderators!

Een bijzonder welkom geldt uiteraard voor Marco. De overige moderators zijn bij mij bekend en heet ik ook welkom op deze bijzondere plaats op het forum over alles wat Toon behelst.

Dit slaat enorm bij me aan.
Een aparte community voor Toon, perfect om alles mbt Toon met elkaar uit te kunnen wisselen.
Een mooie uitdaging voor wie Toon een warm hart toedraagt!!
Keurig nu met een foto erbij; die mistte ik net!
Breed lachend geven jullie blijk van er zin in te hebben; nou ik ook hoor!
Hoewel het nog een beetje vreemd aandoet.

De koppeling met het andere forum (zeg maar even) vind ik nog lastig. Ik vind nog niet de plek om snel naar deze community te springen.......
Reputatie 4
Badge
Hoi Brandje! Dát is nog eens een warm welkom. Leuk om te merken dat je zo enthousiast bent. De community is vanmiddag live gegaan en we zijn nu alles goed aan het testen zodat eventuele kinderziekten snel worden verholpen. Ik nodig jou en andere community leden van harte uit om de dingen die opvallen of nog niet helemaal goed werken bij Daniëlle, Folkert of bij mij aan te geven. Als alles getest is en goed werkt dan ga ik de tijd nemen om mij beter aan jullie voor te stellen. Eén ding is zeker: tot spreeks!
Hoi Marco,

Heel goed want ik wilde al vragen waarom geen voorstellingsrondje?
Omdat we hier opeens met je geconfronteerd worden. Niet erg hoor, maar ik dacht daar komt wel een nadere uitleg over en die heb je nu gegeven.!

Ik ben van hot naar haar aan het springen om te kijken of er dingen mij opvallen/cq verbetered moeten worden.

Eigenlijk is de 1e indruk zeer goed, het beste wat mij opvalt is:

de reactiesnelheid van deze site is nu supersnel
het lijkt wel op er een andere server in gebruik is.............
Reputatie 4
Badge
Hallo Brandje. Waarom deze site sneller lijkt te werken weet ik niet 1-2-3. Ik ga het eens navragen want ik ben zelf ook wel benieuwd. Fijn dat de eerste indrukken goed zijn. We zijn inmiddels al aan de slag met eerste optimalisaties.
Oke Marco!

Wat ik eigenlijk ook mis is waarom hebben jullie deze community niet Sticky gemaakt? En dan bedoel ik Sticky om het oude forum, zeg maar.
Is dat een wel bewuste keuze of zou deze vrienden van Toon daardoor teveel opvallen?
Reputatie 4
Badge
Dat is een bewuste keuze geweest. Want: het is zeker niet de bedoeling dat Vrienden van Toon en het Eneco Forum met elkaar gaan concurreren. Sterker nog, de beide communities moeten elkaar juist gaan versterken. Hiervoor plaatsen we binnen alle Toon topic op het Eneco Forum een verwijzing naar Vrienden van Toon. Op deze manier kan de wisselwerking optimaal tot stand komen. In de loop van volgende week komt deze verwijzing online.
Oké duidelijk en via die verwijzing ontstaat er dus een koppeling, die steeds eenvoudig is aan te klikken.
Ik wacht volgende week af hoe dat er uit gaat zien!
Reputatie 4
Badge
Leuk, en nu zien we ook nog eens gezichten erbij.
Ik ga zo eens even kijken naar de link.
Reputatie 7
Badge +7
kiekeboe kom ik hier toevallig terecht .
ziet er leuk uit .🆒
Reputatie 6
Badge +1
Ja dat heb ik ook. Ik blijk al een aantal keren via het gewone forum, op dit forum gekomen, en daar ook in geandwoord. Alleen ik snap nog even 1 dingetje niet.

Gaat het betekenen dat de kop Toon en onder liggende forums ( op het normale forum) gaan verhuizen naar deze afdeling. Of heb ik het mis :?
Reputatie 7
Badge +6
@jvp

Het forum blijft zoals het is, de Toon community is speciaal voor Toon gebruikers en geïnteresseerden, maar alle onderwerpen die je hier vindt kun je ook via het gewone forum vinden.
Reputatie 6
Badge +1
Oke, vandaar dat ik in eens switsch van het ene form naar het andere forum. Ik snap hem nu...
Gisteren is de start aangekondigd van een nieuwe site Toon.nl

Het gebruikte trademark had ik al eerder gezien bij de link naar de web-applicatie voor Toon (die niet meer werkt overigens)

Begrijp ik het nu goed dat het hier ooit gestarte gebeuren eigenlijk weer nieuw leven wordt ingeblazen?
Badge +1
Het was gisteren een gezellige en zeer informatieve avond op Eneco Community Event.

Leuk een aantal forum leden live te ontmoeten.

Hele interessante nieuwe functies voor de Toon komen er aan.

13 juni gaat TOON.nl toch live?

Jazeker als het goed is wel!

Leuk om elkaar even live te zien en de hand te schudden hé?
Reputatie 6
Badge +4

Hoop dat het wat moois gaat brengen.
Reputatie 7
Badge +8
Gisteren was zeker leuk en informatief.
13 juni gaat het nieuwe forum live.
Behalve dat het er gelikt uit ziet biedt het Toon forum aan de voorkant al veel antwoorden op bijna alle vragen!
Badge +5

Was inderdaad leuk en zeker gezellig elkaar weer eens te ontmoeten en ook de werkplek van de moderators te zien.
Het geheel van de presentaties maakt me ook weer nieuwsgierig.:P
Reputatie 7
Badge +8
Het nieuwe forum word alvast wat gevuld! 🙂 (dingen die niet mogen missen!)
Reputatie 4
Badge +4

Was inderdaad leuk en zeker gezellig elkaar weer eens te ontmoeten en ook de werkplek van de moderators te zien.
Het geheel van de presentaties maakt me ook weer nieuwsgierig.:P

Sluit ik mij bij aan. Leuk om een aantal forumleden "in het echt te zien en te spreken"!!!
Dat geldt ook voor de medewerkers van Eneco.

De hele avond was trouwens goed georganiseerd, dus daarvoor nog dank!

ppj
Badge +1
Hehe, het is 13 juni!, nu nog een tijd waarop Toon.nl live gaat!
Reputatie 4
Badge
Hallo allemaal!

Dinsdag 13 juni? Heb ik wat gemist? *grapje*

We gaan vanaf nu (vanaf 9 uur) knallen om de site live te zetten. Als dat gebeurd is (en alles werkt en is getest), dan laten we uiteraard van ons horen op dit én het nieuwe forum. Wahoe! :)

Groeten, Marco
Hallo allemaal!

We gaan vanaf nu (vanaf 9 uur) knallen om de site live te zetten. Als dat gebeurd is (en alles werkt en is getest), dan laten we uiteraard van ons horen op dit én het nieuwe forum. Wahoe! :)

Groeten, Marco

Spannend!

Ik heb alvast wat geplaatst weer!
Kijken of het nu wel blijft staan.......
Reputatie 7
Badge +9
Hallo allemaal!

Groeten, Marco

Wahoeee !!!
Eindelijk 13 juni.. Ik ben reuze benieuwd wat ons te verwachten staat vandaag..
Hopelijk een kersverse Toon update? (I need it!)