Duur van aanvragen | Eneco Community
beantwoord

Duur van aanvragen

• 30 januari 2019
  • 6 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Kind aan huis (level 12)
  • 49 reacties
Hallo allemaal,

We hebben eind 2018 besloten om over te gaan naar Eneco voor 4 jaar vast in verband met de nieuwe Toon.

Afspraak gemaakt en de Toon 2 komt pas in maart wat erg lang wachten is maar het is niet anders.
De oude Toon gaf aan dat de vergelijking vanaf 2 februari beschikbaar zou zijn maar sinds 2 dagen heeft hij er 2 maart van gemaakt ? Is dit normaal ?

We hebben bij afsluiten gelijk zon op Toon besteld en ik dacht dat we daar ook een afspraak voor moesten maken of neemt de monteur van Toon 2 deze gelijk mee ?

Ben benieuwd want ik vermoed dat er iets mis gaat....

Bedankt weer voor de moeite !
icon

Beste antwoord door Folkert 30 januari 2019, 16:25

@dwaas

Ik zie dat er Toon Zon is besteld voor je. Het klopt dat de levering van is vertraagd. Ik heb ook nieuwe gegevens naar je Toon gestuurd, later op de dag zou je hier het effect van moeten kunnen zien.
Bekijk origineel

6 Reacties

Goed dat je het navraagt.
De levering van Toon2 is idd enigszins vertraagd.
Als er een monteur komt die Zon op Toon®️ ook kan plaatsen ivm plaatsing kWh-verbruiksmeter in de groepenkast dan zal de klus ongetwijfeld in 1 keer gebeuren.
Reputatie 2
Badge +1
Bedankt voor je antwoord Brandje echter daar zit het probleem,

Het zou mooi zijn als alles in 1 keer kan maar een bevestiging van zon op Toon heb ik niet gekregen en ik ben bang dat we eind maart er pas achter komen dat het fout gegaan is.
Kan er in ieder geval nergens iets van terug vinden helaas.
Reputatie 7
Badge +6
@dwaas

Ik zie dat er Toon Zon is besteld voor je. Het klopt dat de levering van is vertraagd. Ik heb ook nieuwe gegevens naar je Toon gestuurd, later op de dag zou je hier het effect van moeten kunnen zien.
Reputatie 2
Badge +1
Bedankt voor je moeite Folkert !

Dus de monteur die neemt zowel de nieuwe Toon mee en zon op Toon als ik het goed begrijp ?
Reputatie 5
Badge
@dwaas

Dat klopt inderdaad. De monteur neemt alles mee en zorgt dat het geïnstalleerd wordt.

Groet,
Glenn
Reputatie 2
Badge +1
Perfect Glenn bedankt voor het duidelijke antwoord 😀

Reageer