Duimpje en wat andere vragen | Eneco Community

Duimpje en wat andere vragen

• 31 oktober 2013
  • 39 reacties
  • 891 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

39 Reacties

Mooi dat ik ik dus doorgeven!
En geen blokjes meer in het beeld en 3 x per uur opstarten/resetten?
Je praat dan over iets heel anders, want snel is het niet en zal het ook nooit worden.
Ook na die H2 update is de snelheid en vastlopers van de box nog steeds om de haverklap.
Echter blokkenbeeld of slecht internet b.v. heb ik nooit last gehad dus daarmee heb ik niet te klagen beeld is echt loeischerp en internet altijd stabiel wat ik afneem.
Je praat dan over iets heel anders, want snel is het niet en zal het ook nooit worden.
Ook na die H2 update is de snelheid en vastlopers van de box nog steeds om de haverklap.
Echter blokkenbeeld of slecht internet b.v. heb ik nooit last gehad dus daarmee heb ik niet te klagen beeld is echt loeischerp en internet altijd stabiel wat ik afneem.

Nee helemaal niet, maar jij begrijpt misschien mij niet.
Ik zal het nog even samenvatten.
Bij UPC heb je een eenvoudige digitale box  waar klanten geen enkele problemen mee hebben.
Sinds september 2012 is UPC die nieuwe box aan het uitrollen, daar had Kassa het over, veel storingen zoals 3 a 4 x per uur opstarten/vastlopers/blokjes in het beeld enz.

Dus begrijp ik nu dat die allernieuwste box jij dus niet bedoelt?

Uiteraard is die eenvoudige digitale box ook perfect qua beeld, daar is verder geen probleem mee.

P.s ik vind je huidige (wereldbol) avatar veel mooier dan die vuist!
Het internet heb ik het in het geheel niet over verder.
Al driemaal hierboven gezegd dat het gaat om een Horizon box (nieuwe dus!) even terugscrollen misschien.
Al driemaal hierboven gezegd dat het gaat om een Horizon box (nieuwe dus!) even terugscrollen misschien.

Dat snap ik ,maar we gaan nu langs erkaar heen; tot ik over blokjes had, begon jij over internet en daar is geen probleem mee.
Dus de vastlopers zijn er helaas nog wel!
Dat snap ik ,maar we gaan nu langs erkaar heen; tot ik over blokjes had, begon jij over internet en daar is geen probleem mee.
Dus de vastlopers zijn er helaas nog wel!

Als je een zwak hart heb en heel de dag thuis ben zou het niet doen.
Als je een zwak hart heb en heel de dag thuis ben zou het niet doen.

Kijk dat zijn duidelijke berichten; ik ga het onderzoek van Kassa afwachten, want rekenmaar dat dat werkt die aanpak!
Denk maar aan de vroeger Ziggo problemen, ook nooit meer teruggekomen, werd geheel opgelost!
Het duurt lang meer dat Ziggo door Liberty Global wordt overgenomen (zijn al ver met de gesprekken begreep ik).
Dit is ook de moedermaatschappij van UPC ben je dus mooi klaar mee als je nu bij Ziggo zit ;)

Eén goed punt is dat UPC misschien dan wel snel kan beschikken over een Android App om TV te kijken die Ziggo al dik een jaar heeft en UPC niet van de grond lijkt te krijgen.
M.i gaat de AFM daar toch een stokje voor steken. Veel belangrijker vind ik de hotspotfunctie die al meer dan een jaar bij Ziggo functionneert en nu ook bij UPC wordt uitgerold en dat er tussen die 2 een koppeling volgt.
Reeds in april dit jaar hebben beide een intentieverklaring daarover getekend.
Op dit moment zijn er maar twee prio's binnen UPC oplossen van alle H2 problemen en Ziggo overnemen.
De rest van de zaken ligt gewoon stil.
Oke maar de uitrol van hotspots kan toch gewoon doorgang vinden?
Ik zou dat ook zeggen!
Reputatie 7
Badge +6
@MarcvanderStelt,

Om antwoord te geven op de vraag waar de functie 'Deelname aan onderzoek' voor dient:
Eneco voert regelmatig onderzoek uit onder Toon klanten. Je wordt hiervoor via e-mail uitgenodigd. Om de deelname eenvoudig te kunnen bevestigen hebben we een extra instelling toegevoegd. Mocht de instelling aan staan terwijl je niet bent uitgenodigd, dan wordt daar niets mee gedaan.
Thanks! dan verklaart dat ook deze optie.