Dubbeltarief zichtbaar terwijl ik enkeltarief heb | Eneco Community
beantwoord

Dubbeltarief zichtbaar terwijl ik enkeltarief heb

• 29 januari 2018
  • 10 reacties
  • 336 Bekeken

Ik sinds kort een enkel tarief maar Toon blijft twee tarieven aangeven, kan dit aangepast worden?
icon

Beste antwoord door Danielle 29 januari 2018, 15:42

@Familievanderstarre,

Welkom hier! Goed dat je navraag doet. Als je nog wel 2 telwerken hebt lopen, word je afgerekend op een enkeltarief ten tijde van de jaarnota. Echter kan Toon hier niet mee omgaan en ziet nog wel verbruiken op 2 telwerken. Vandaar dat die niet omgezet kan worden naar een enkeltarief in Toon, sorry!
Bekijk origineel

10 Reacties

Ik heb het precies andersom. Ik heb dubbel tarief maar Toon laat maar één tarief zien. ook mijn vraag is: kan dat aangepast worden.
Reputatie 7
Badge +6
@Familievanderstarre,

Welkom hier! Goed dat je navraag doet. Als je nog wel 2 telwerken hebt lopen, word je afgerekend op een enkeltarief ten tijde van de jaarnota. Echter kan Toon hier niet mee omgaan en ziet nog wel verbruiken op 2 telwerken. Vandaar dat die niet omgezet kan worden naar een enkeltarief in Toon, sorry!
Reputatie 7
Badge +6
@GuidoM,

Geregeld! Ook kun je nu het Status Verbruik zien en de kosten per dag e.d.!
Hoi Danielle, zou je dat ook voor de aansluiting van Capelle aan den IJssel kunnen regelen?
Reputatie 7
Badge +6
@GuidoM,

De gegevens heb ik verwijderd, aangezien die openbaar op het forum staan en i.v.m. privacy is dat niet bevorderlijk. Diegene kan ons zelf contacten via deze weg of via Facebook Messenger bijvoorbeeld, zodat we het in orde kunnen maken!
Ik weet het klantnummer, of moet ik echt nog een account aanmaken?
Bij deze dan, graag voor mijn aansluiting de mogelijkheid activeren om in Toon onderscheid tussen dag en nacht tarief te kunnen zien 🙂
Reputatie 7
Badge +8
Uhmmm @danafs3,

Ik heb (ook) enkeltarief, Toon laat bij stroomverbruik ook alleen maar enkeltarief zien?
De roze stroomgrafieken zijn bij mij niet zichtbaar, echt alleen de lichtblauwe/blauwe grafieken?
Reputatie 5
Badge +3
Bij deze dan, graag voor mijn aansluiting de mogelijkheid activeren om in Toon onderscheid tussen dag en nacht tarief te kunnen zien :-)

Goedemorgen,

Dit hebben we voor je in orde gemaakt. Wil je dit later op Toon controleren?

Groet, Audrey
Het werkt, dank je!

Reageer