Dit zit niet bij mijn Toonpakket hoe kan dat? Ander model Toon ofzo? | Eneco Community
vraag

Dit zit niet bij mijn Toonpakket hoe kan dat? Ander model Toon ofzo?

• 9 februari 2019
  • 4 reacties
  • 143 Bekeken

4 Reacties

Hoi @Krully op welke manier heb je deze toon verkregen?. Via een winkel of Eneco.

indien je slimme meters heb dan heb je het ontbrekende niet nodig en dan ontvang je een pakket met een p1 kabel (telf kabel)
Maar kan ik mijn Toon over laten nemen zonder die sensoren? Iemand wil het overnemen maar is boss dat ik een incompleet pakket heb volgens hem terwijl ik het pakket zo het gekregen.
Als de andere partij slimme meters heeft is het geen enkel probleem. Er zijn nl 2 pakketten 1 voor analoog en 1 voor dlimme meters.

je pakket is dus compleet
Reputatie 5
Badge +3
Vroeger zaten deze sensoren inderdaad bij elk pakket maar al een hele tijd worden deze alleen er bij geleverd als er een ouderwetse niet slimme-meter aanwezig is.

Bij zonoptoon was tot voor kort ook nog zo'n analoge sensor nodig maar sinds enkele weken installeert Eneco de z-wave kwh meter dus gaan ook die gegevens draadloos naar je toon.

Diegene die hem van je wil kopen heeft pech als hij wel een oude meter heeft en moet dan elders shoppen bij iemand die wel die sensoren heeft.

Reageer