De nieuwe Toon bestellen, installatie? | Eneco Community
vraag

De nieuwe Toon bestellen, installatie?


Reputatie 2
Badge
Ik heb zojuist de Toon2 besteld, helaas kon de medewerker van de klantenservice geen duidelijk antwoord geven. Ik vind het vreemd dat ik 75 euro installatiekosten moet betalen terwijl ik al de oude toon heb hangen. Het is alleen de oude eraf schroeven en de nieuwe erop.

Mvg Harm Roest

97 Reacties

Hoi Andy,

Nou dan is het zeker weten een heel slecht exemplaar geweest.
Gauw deze ervaring achter je laten en nu genieten van dit goede exemplaar, toch?
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Andy,

Nee, zeker niet!
Je hebt gewoon een maandagochtend model gehad. ?
De betere helderheid kan liggen aan de scherminstelling.

Fijn dat alles nu geregeld is!??
dat is hem nu net. De scherm instellingen staan het zelfde standaard 80% en dim 10 % maar toch is die helderder 😎
Hoi Andy,

Nee, zeker niet!
Je hebt gewoon een maandagochtend model gehad. ?
De betere helderheid kan liggen aan de scherminstelling.

Fijn dat alles nu geregeld is!??
Reputatie 7
Badge +4
Nee hoor, je had gewoon pech denk ik.
Veel plezier met de Toon 2.
Reputatie 3
Badge +5
Er hangt nu een nieuwe! 😃 tor nu toe zie ik niks. Maar ik heb het idee dat het scherm anders is. Veel helderder en duidelijker. Is de Toon 2 er met verschillende schermen?
[user=46151]Brandje]. Maar jij hebt dus hellemaal geen last van het inbranden? Jij ziet diet dus hellemaal niet.

Vanavond komt een monteur langs. Ben benieuwd wat die zegt.


Hoi Andy,

Nergens last van!
Ook zomers zijn mijn Toon®️‘s steeds actief.
Je zal zien je Toon®️ wordt gewoon vervangen en het is opgelost.
Bij de oude Toon®️ is het ook soms voorgekomen. Voor zo ver ik weet is het een zelden voorkomende fout.
Reputatie 3
Badge +5
@Brandje Maar jij hebt dus hellemaal geen last van het inbranden? Jij ziet dit dus hellemaal niet.

Vanavond komt een monteur langs. Ben benieuwd wat die zegt.
Reputatie 7
Badge +4

Reputatie 7
Badge +8
Geduld word letterlijk en figuurlijk op de proef gesteld met alles.. Om er nog 1 te noemen. Uitstel is meestal afstel.
Reputatie 5
Badge +1
@Toonz @Harmroest

We hopen deze maand meer te weten over een inruilactie, maar houd ons ten goede. @Toonz zoals je zelf ook aangeeft, werken we er nog aan 😉 en willen we het aanbod zo concreet mogelijk maken voor een ieder.

Zodra ik meer weet, laat ik jullie dit direct weten.

Ik wil graag nog een keer beroep doen op jullie geduld! ;)

Alvast bedankt.

Groet,
Mitchel
Reputatie 5
Badge +1
@AndyDenise

De softwarebeheerder is nog bezig met het onderzoeken van het probleem en dit blijkt complexer dan gedacht, maar daar gaan we niet jouw probleem van maken 😉. Ik heb een reparatieverzoek ingediend bij onze onderaannemer. Er wordt binnen 24 uur telefonisch contact met je opgenomen. Mocht je niet bereikbaar zijn, dan krijg je een e-mail.

Groet,
Mitchel
Reputatie 7
Badge +4
Hoho, Eneco heeft oktober (dus tot de 31e) op het oog (dus niets is zeker) voor verdere communicatie (dat kan dus zijn 'we werken er nog aan' of ' het wordt november' of iets anders). Niemand van Eneco heeft tot nu toe concreet toegezegd dat er een aanbod zal worden gepubliceerd deze maand. 😎
Misschien pas op 5 december? Of als ze toch meer tijd nodig hebben misschien beter 1 april? 😁
Reputatie 2
Badge
@Tina

Goedemorgen, het is oktober! en wordt vandaag het nieuwe aanbod van de toon 2 gepubliceerd?
Reputatie 3
Badge +5
Ik wil niet ongeduldig worden maar wordt er vandaag naar gekeken?
Reputatie 6
Badge +1
@AndyDenise

Dank je wel. Ik ga hier ook vanuit maar wacht wel eerst de reactie af. De externe toegang is puur voor de zekerheid. Mischien dat ze achter de schermen iets terug kunnen vinden.
Reputatie 3
Badge +5
externe toegang staat aan. Ja ik neem aan dat die gewoon wordt omgeruild is 1 dag oud nu. Wat kunnen ze zien via externe toegang ?

Gr Andy
Reputatie 6
Badge +1
@AndyDenise

Bedankt voor de foto. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit storend is. Ik laat de foto hier intern beoordelen en komen hier bij jou op terug. Voor de zekerheid vraag ik je de externe toegang open te zetten. Via Menu > Toon Support > externe toegang > aan.

Fijn weekend.

Tina
Zo zeg, dat is ff duidelijk te zien!
Dat zou ik toch ook irritant vinden.
Reputatie 3
Badge +5
@Urgel Ik heb een foto gemaakt. Dit vind ik ook best storend want als je dus echt naar de gegevens wilt kijken dan zie je die andere temp etc ook. Wordt die omgeruild?

@Urgel goeiemorgen

De Toon app doet het nu. Ik ben momenteel op het werk ik zou vanavond als ik thuis kom een foto maken.

Gr Andy


Kijk precies, zoals ik voorspelde!
Even afwachten en het is geregeld en de App doet het.
Goed dat het “inbranden” nu ook de vereiste aandacht krijgt!
Reputatie 7
Badge +1
@AndyDenise

Wat goed! Mooi om te horen dat de App het weer doet 😃. Wat je display betreft wachten we even de foto af. Zodra deze binnen is zullen we het verder beoordelen.

Groet, Urgel
Reputatie 3
Badge +5
@Urgel goeiemorgen

De Toon app doet het nu. Ik ben momenteel op het werk ik zou vanavond als ik thuis kom een foto maken.

Gr Andy
Reputatie 7
Badge +1
Goedemorgen AndyDenise

Excuses dat er niet is ingegaan op het probleem met je display 😓. Wel goed dat je het hier aangeeft, want dit hoort niet. Wil je een foto sturen van je display, zodat ik het verder kan beoordelen?

Kun je nu wel weer inloggen op de App?

Groet, Urgel
Hoi Andy

De App doet het echt straks wel.
Dat komt goed. Andere voorbeelden zijn je voorgegaan.

Idd jammer dat daar (inbranden) niet op gereageerd wordt.
Maar, zoals eerder gemeld, zie het gewoon nog even aan.
Je kan bellen morgen, maar ook via het forum kan je de eventuele omruil aankaarten. Scheelt belkostenkosten en wellicht irritatie bij lang in de wacht staan?
Reputatie 3
Badge +5
wel een beetje jammer dat Mitchel hier niet op reageert 😕 de app doet het nu nog niet heb nog een keer opgestart en de toon app opnieuw geïnstalleerd. Maar ik zie het morgen wel. Het is wat ik zeg vind de app niet zo erg dit lost zich wel weer op.

Wat betreft inbranden. Dit kijk ik even aan en anders maar contact opnemen met Eneco zal dan wel bellen want via het forum hebben ze er niet zon zin in om hier op in te gaan.🙄

Reageer