De nieuwe Toon bestellen, installatie? | Eneco Community
vraag

De nieuwe Toon bestellen, installatie?

Toon eerste bericht

97 Reacties

Reputatie 6
Badge +3
Oké bedankt. Maar zijn er via marktplaats dan al toon2 te krijgen?Kwestie van goed zoeken. Ik heb er al eentje op die manier gevonden. Maar, zoals @Toonz ook zegt: Goed opletten, er worden oude toons in de nieuwe verpakkingen aangeboden.
Reputatie 6
Badge +7
Oké bedankt. Maar zijn er via marktplaats dan al toon2 te krijgen?

Ik heb er ook 1 via marktplaats gekocht … Scheelt een hoop knaken …
Hier hangt er ook eentje uit de MP boetiek.?
In gesealde doos voor een prikkie.
Oké bedankt. Maar zijn er via marktplaats dan al toon2 te krijgen?

Ik heb er ook 1 via marktplaats gekocht … Scheelt een hoop knaken …

Goed @picardo & @Bernydat jullie je ervaring hier ook even plaatsen. ???
Dat neemt misschien de schroom bij @AndyDenise weg.
Reputatie 7
Badge +4
Ik ben toch ook wel benieuwd naar het omruil aanbod waar Eneco zoals beloofd mee gaat komen heel binnenkort (in september als ik me goed herinner).

@Folkert@Urgel Weten jullie al iets meer over de datum waarop het voorstel zal worden gepubliceerd?
Reputatie 6
Badge +2
Die omruilaanbod gaat gewoon via marktplaats. Eneco durft het zelf niet aan op hun eigen naam dus doen ze het op een pseudoniem via marktplaats 😃
Reputatie 5
Badge +6
Undercover op Marktplaats...😎
Reputatie 3
Badge +5
Geregeld contract is vernieuwd. Met een nieuwe Toon 2

?
Geregeld contract is vernieuwd. Met een nieuwe Toon 2

?

Hoi Andy,

Kijk ik bedoel maar!
Dus toch gelukt. ?
Uiteraard met een Toon2 want andere oudere types plaatsen ze niet als nieuw.

Gefeliciteerd! @AndyDenise??
Reputatie 3
Badge +5
Zo hij hangt sinds half 6. Maar hoe lang duurt het voordat mijntoon app op de iPhone de toon vind. Ik denk dat die nog de oude toon zoekt .Kan dit kloppen.
Reputatie 5
Badge +6
App. even verwijderen en installeren, daarna als je ingelogd bent zou hij je nieuwe Toon moeten vinden.
Reputatie 3
Badge +5
helaas al geprobeerd. Zal wel iets meer geduld moeten hebben haha
Reputatie 5
Badge +6
Waarschijnlijk wel, het varieert nogal kwa tijd waneer je weer actief verder kan met de app.
Zo hij hangt sinds half 6. Maar hoe lang duurt het voordat mijntoon app op de iPhone de toon vind. Ik denk dat die nog de oude toon zoekt .Kan dit kloppen.

Hoi Andy,@AndyDenise

Meestal doet de App het na enkele uren.
Zonder verdere acties.
Reputatie 3
Badge +5
Je ziet wel erg goed dat het scherm van dimstand inbrand. Dit trekt wel weg blijft dit weg trekken? Of kan ik beter kiezen voor scherm uit omplaats van dimstand?
Heb je de dimstand hoog staan?
Ik merk er eigenlijk niets van.
Ik heb deze stand gekozen:

Overdag zou ik het zonde vinden om de Uit-stand te kiezen. Je mist dan realtime zicht op Toon®️.
Reputatie 3
Badge +5
Staat nu bij mij op 80% en 10% en ook een minuut. Maar je ziet goed de temp rechts in het midden en links boven waar toon staat. Kun je nog lezen als er de menu knop staat

Gaan we die zo eens proberen zo
Staat nu bij mij op 80% en 10% en ook een minuut. Maar je ziet goed de temp rechts in het midden en links boven waar toon staat. Kun je nog lezen als er de menu knop staat

Ik heb er geen last van; het zou bij jou een reden kunnen zijn voor omwisseling....
Ik zou het gewoon enkele dagen aanzien.
Reputatie 5
Badge +1
@AndyDenise

Wil je de Toon opnieuw opstarten en daarna de app verwijderen en opnieuw downloaden.

Wil je het me laten weten of dit heeft geholpen?

Groet,
Mitchel
Reputatie 3
Badge +5
@AndyDenise

Wil je de Toon opnieuw opstarten en daarna de app verwijderen en opnieuw downloaden.

Wil je het me laten weten of dit heeft geholpen?

Groet,
Mitchel

Helaas Mitchel heeft niet geholpen. De Toon app doet het nog niet. Maar dat is een kwestie van tijd. Ik vind het inbrand gedeelde veel zorgwekkender. Tot nu toe trekt dit nog steeds weg als het gewone scherm er opstaat is allen irritant want ik zie dan tekst erdoor heen staan. Hebben alle nieuwe Toons dit?
Reputatie 5
Badge +1
@AndyDenise,

Wat vervelend dat het niet direct werkt. Wil je het me laten of de app morgen werkt? Na 24 uur hoort de app naar behoren te werken.

Groet,
Mitchel
Reputatie 7
Badge +4
Ik vind het inbrand gedeelde veel zorgwekkender. Tot nu toe trekt dit nog steeds weg als het gewone scherm er opstaat is allen irritant want ik zie dan tekst erdoor heen staan. Hebben alle nieuwe Toons dit?

Zeker niet allemaal, de nieuwe Toons die ik heb gezien hadden het niet, maar het is al wel eens eerder gemeld hier op het forum... Het hoort niet, dus omruilen is wel op zijn plaats lijkt me...
Reputatie 3
Badge +5
wel een beetje jammer dat Mitchel hier niet op reageert 😕 de app doet het nu nog niet heb nog een keer opgestart en de toon app opnieuw geïnstalleerd. Maar ik zie het morgen wel. Het is wat ik zeg vind de app niet zo erg dit lost zich wel weer op.

Wat betreft inbranden. Dit kijk ik even aan en anders maar contact opnemen met Eneco zal dan wel bellen want via het forum hebben ze er niet zon zin in om hier op in te gaan.🙄
Hoi Andy

De App doet het echt straks wel.
Dat komt goed. Andere voorbeelden zijn je voorgegaan.

Idd jammer dat daar (inbranden) niet op gereageerd wordt.
Maar, zoals eerder gemeld, zie het gewoon nog even aan.
Je kan bellen morgen, maar ook via het forum kan je de eventuele omruil aankaarten. Scheelt belkostenkosten en wellicht irritatie bij lang in de wacht staan?
Reputatie 7
Badge +2
Goedemorgen AndyDenise

Excuses dat er niet is ingegaan op het probleem met je display 😓. Wel goed dat je het hier aangeeft, want dit hoort niet. Wil je een foto sturen van je display, zodat ik het verder kan beoordelen?

Kun je nu wel weer inloggen op de App?

Groet, Urgel

Reageer