Cv verbinding | Eneco Community
beantwoord

Cv verbinding

Hallo.

We hebben een toon aboroment bij jullie ( toon hing er al toen we hier kwamen wonen) tot gisteren werkte alles prima. Helaas heeft de cv gelekt en daarmee is het kasje wat aan de cv hangt nat geworden en doen bet niet meer.

Nu was onze vraag of het mogelijk is omdat kasje los te bestellen en wat zijn de kosten hier van ?

Mvg Saskia2
icon

Beste antwoord door Emel 12 februari 2019, 11:25

@Saskiastuiver2

Je kan het klantnummer terug vinden op een van de nota's. In verband met de wet op privacy heb ik je adresgegevens verwijderd. Ik kan je verder helpen met je klantnummer of bankrekeningnummer. Als je het klantnummer niet kan vinden wil ik je vragen om via een privé bericht je rekeningnummer door te geven waar wij van afschrijven.

Groet, Emel

Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 2
@Saskiastuiver2

Welkom op de Eneco Community. Het is wel fijn als je verwarming naar behoren werkt aangezien het zo koud is. Wil je het klantnummer toevoegen aan je profiel zodat ik je verder kan helpen?

Laat je het me weten?

Groet, Emel
Mijn nummer kan ik niet vinden omdat jullie uit de lucht zijn.. ( wind tegen )

Gr. Saskia stuiver

Reputatie 2
@Saskiastuiver2

Je kan het klantnummer terug vinden op een van de nota's. In verband met de wet op privacy heb ik je adresgegevens verwijderd. Ik kan je verder helpen met je klantnummer of bankrekeningnummer. Als je het klantnummer niet kan vinden wil ik je vragen om via een privé bericht je rekeningnummer door te geven waar wij van afschrijven.

Groet, Emel
Hallo Emel.

Hoe verstuur ik een privé berichtje naar jouw ?

Gr. Saskia
Reputatie 2
@Saskiastuiver2

Ik heb je klantnummer toegevoegd in je profiel. De ketelmodule kan ik kosteloos toesturen, deze ontvang je binnen 14 dagen. Een andere optie is een monteur sturen tegen 75 euro voorrijkosten omdat de garantie op Toon is verlopen.

Laat je me weten waar je voorkeur naar uit gaat?

Groet, Emel
Halo Emel.

Graag zou ik de ketelmodule willen ontvangen.

Bedankt.

Gr. Saskia Stuiver
Reputatie 2
@Saskiastuiver2

Ik heb de ketelmodule besteld. Deze ontvang je binnen 14 dagen. Zodra de bestelling is verzonden ontvang je ook een e-mail met een track en tracecode.

Groet, Emel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen