Communicatie omtrent storing Toon op Afstand | Eneco Community

Communicatie omtrent storing Toon op Afstand

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

59 Reacties

Badge
Het vervelend een storing maar vind het onbegrijpelijk dat je als klant niet geïnformeerd wordt door Eneco.
Toon zelf werkt prima, het is de app die niet werkt.

Dat begrijp ik, vandaar mijn reset voorstel.
Er dient opnieuw een beveiligde verbinding met het SC door Toon®️ opgebouwd te worden.
Dat zet je ingang door Toon®️ een harde reset te geven en je modem gelijktijdig even stroomloos te maken.
Daarbij worden er geen instellingen gewijzigd op Toon®️ maar wel qua verbinding met het SC en daar zit vaak de crux.
Ga ik proberen
Ga ik proberen

Verstandig!
Laat even weten of het gelukt is!
Badge
Bij mij werkt de Toon app weer na deze storing nog steeds niets van Eneco gehoord is geen reclame voor de service van Eneco
In het storingstopic werd je wel geïnformeerd.
Alles werkt weer. Maar ik blijf het vreemd vinden dat ik thuis alles moet resetten als er weer iets met TOON, Bijvoorbeeld een update, is gebeurt. Maar voorlopig werkt het weer.
Alles werkt weer. Maar ik blijf het vreemd vinden dat ik thuis alles moet resetten als er weer iets met TOON, Bijvoorbeeld een update, is gebeurt. Maar voorlopig werkt het weer.

Ik verwachtte niet anders.
Wat je nu gegaan hebt is Toon®️ gewoon dwingen te doen/regelen wat je wilt.
Sommigen nemen een afwachtende houding aan en soms komt het dan ook goed.
Het is een keuze.
In ieder geval zorgt deze standaard methode altijd weer voor een hernieuwde stabiele verbinding.

In ieder geval fijn dat het weer werkt daar gaat het uiteindelijk om.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen