Bewijs een vriendendienst met Toon® VriendenVoordeel en ontvang € 50,- cadeau. | Eneco Community

Bewijs een vriendendienst met Toon® VriendenVoordeel en ontvang € 50,- cadeau.

• 25 november 2016
  • 13 reacties
  • 878 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
Beste forumleden,

Eneco heeft iets nieuws. Speciaal voor alle Toon®️ bezitters is er nu Toon VriendenVoordeel.
Als forum-lid beveel je Toon misschien al geregeld aan bij vrienden. En met Toon VriendenVoordeel is dat nu extra aantrekkelijk geworden. Als iemand via jouw aanbeveling Toon in huis haalt, ontvangen jullie allebei €50,- cadeau.

BEVEEL TOON AAN

Hoe werkt het?
- Je beveelt Toon aan bij jouw vrienden;
- Via jouw aanbeveling bestelt een vriend Toon;
- Na installatie ontvangen jullie allebei €50,- cadeau.

Bewijs een vriendendienst

Voordeel voor jou, voor je vriend en voor ons. Want des te meer mensen bewust met energie omgaan des te beter. Ken je iemand die ook graag slimmer wil omgaan met energie? Bewijs die vriend dan nu een vriendendienst met Toon®️ VriendenVoordeel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

13 Reacties

Reputatie 2
Badge
Gezien de enorme hoeveelheid storing van Toon in de afgelopen maanden, weet ik zeker dat je geen vrienden gaat overhouden...
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @W. Maat,

Bedankt voor jouw reactie. Echte vriendschap is toch wel tegen een stootje bestand? 😉 Het is inderdaad enorm balen wanneer de storingen zich veelvuldig voordoen, zo ervaren wij dat aan deze kant van de tafel ook. Daarom wordt er ook constant gewerkt aan verbetering van deze dienstverlening, zodat we nieuwe en bestaande 'vriendschappen' kunnen borgen.

Groet,

Rodney
Badge
Ik probeer in te loggen op de vrienden voordeel site, maar krijg de melding dat mijn account nog niet geactiveerd is
Reputatie 2
Badge
@Rodney; echte vriendschap is wel tegen een stootje bestand, echter de talloze stootte die Eneco momenteel uitdeelt meer staan geen enkele vriendschap. Ik vind het een dieptepunt in onze relatie.

Het zou jullie niet misstaan om jullie klanten te compenseren voor de maand oktober, en wellicht zelfs voor de maand november, waarin zij geen tot nauwelijks gebruik hebben kunnen maken van de app. Mocht iemand zin hebben om met jullie dies aan te vechten, ik denk dat die gelijk gaan krijgen.

Maar goed, de laatste weken blinken jullie enkel uit in stilzwijgen bij dit soort kritische geluiden, dus ik verwacht er nu ook niet al teveel van...
Badge
@Rodney

Kun je aangeven waarom als ik inlog op de vriendenvoordel site ik de melding krijg. Uw account is nog niet geactiveerd?? Ik log in met dezelfde gegevens van mijn Eneco
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @W. Maat,

Erg jammer om te vernemen dat je de recente storingen als dieptepunt hebt ervaren, al kan ik me er wat bij voorstellen. Er is besloten geen compensatie te bieden voor dit ongemak omdat de abonnementskosten van Toon niet direct gekoppeld zijn aan de functies van de gratis app Toon op Afstand. Het verbruiksinzicht en andere functies van Toon zijn over het algemeen beschikbaar gebleven buiten de werking van de app om.

Groet,

Rodney
Reputatie 5
Badge +3
Hallo @Fiekman,

Bedankt voor jouw bericht. Uit jouw bericht maak ik op dat je probeert in te loggen op de site van VriendenVoordeel met jouw gegevens van Mijn Eneco. Ik heb dit voor je gecheckt maar kan deze instructie persoonlijk niet terugvinden. Om deel te nemen aan de actie kun je volgens de site VriendenVoordeel hiervoor een account aanmaken, hierbij gaat het niet om de inloggegegevens van Mijn Eneco maar dien je via de site een account aan te maken specifiek voor deze actie en daarmee kun je vervolgens inloggen.

Groet,

Rodney
Badge
@Rodney, klopt het dat je via Vrienden voordeel geen gratis Hue lampen krijgt? Dat zou erg jammer zijn, als Vriend krijg je geen Hue lampen dan:?
Reputatie 2
Badge
Ik beveel het net andersom.. om het niet te doen..die storingen in de app.. toon zelf.. en nu dat het gemiddeld 66 euro duurder wordt tov concurrentie die juist goedkoper worden.. scheel ong. 100 euro....
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @Fiekman,

Het klopt inderdaad dat je beide acties niet kunt combineren. Je kiest óf voor het geldbedrag van de VriendenVoordeel actie óf voor de gratis slimme verlichting als welkomstcadeau.

Groet,

Rodney
Reputatie 2
Badge
De reacties hierboven passen duidelijk in het beeld dat ik momenteel van Eneco heb: veel woorden, weinig daden.

Verdienmodel is ook overduidelijk... maar ook ten koste van trouwe klanten. Ik vind het een slappe reactie
Badge
@Rodney bedankt voor je antwoord. Jammer dat een Vriend daar ook niet van mag profiteren
Gezien de enorme hoeveelheid storing van Toon in de afgelopen maanden, weet ik zeker dat je geen vrienden gaat overhouden... NOOIT last van gehad. Haatzaai account?