Betaling Toon | Eneco Community

Betaling Toon

• 17 augustus 2012
  • 44 reacties
  • 2147 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Top poster (level 15)
  • 4169 reacties
Ik wil aankopen van mij altijd direct betalen. Wanneer gaat Toon afgeschreven worden. 120 euro? Begreep dat 3.50 met je maandbedrag berekend wordt.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

44 Reacties

Reputatie 3
Badge +3
Ben ik ook wel benieuwd. Ik ga er van uit dat de betaling van Toon word geregeld middels een losse factuur.
Reputatie 3
Badge
Het zou een aparte afschrijving zijn, maar wanneer. Ik wil direct kunnen betalen ?
Reputatie 5
Badge +3
@Jeroen Ruiter en @bernard,
Na de installatie krijgen wij bericht van het installatiebedrijf zodat we de facturatie in orde kunnen maken. We hebben dit bericht voor jullie nog niet ontvangen. Het is niet exact bekend hoelang het factureren duurt, want we zijn daar net mee begonnen. Naar verwachting moet het binnen een maand na de installatie geregeld zijn. Zodra we het bericht ontvangen hebben, incasseren we het te betalen bedrag automatisch. Weten jullie zo voldoende hierover?
Reputatie 3
Badge +3
Absoluut :)  Dank voor de info 🙂
Reputatie 3
Badge
Ja bedankt! Ik weet genoeg.
Reputatie 3
Badge
Toch niet helemaal... Ik werd laatst gebeld voor een afspraak om Toon te instaleren. Toen hing hij er al ruim een week. Zouden jullie anders even willen informeren voor ik straks een paar maanden nog niet  betaald heb omdat ik niet in systeem sta en dan later een rekening krijg met ook de afgelopen maanden berekend.
Reputatie 4
Badge +1
Jeroen, daar hoef je je geen zorgen om te maken. Helaas was de lijst nog niet geheel up-to-date en hebben we je nog een keer gebeld voor een afspraak. Financieel gezien heeft dit geen gevolgen.

Groet,
Mike
Reputatie 3
Badge
Ok super. Dan wacht ik op het afboeken.
Reputatie 3
Badge
Nog niets... Had de eerste 3.50 ook al moeten betalen.
Reputatie 2
Badge +1
@Jeroen Ruiter

Zoals Kelly aangaf:
Het is niet exact bekend hoelang het factureren duurt, want we zijn daar net mee begonnen.

We zijn er nog mee bezig, we zullen je niet overslaan 😉
Reputatie 3
Badge
@joep...

Ik ben nu al 7x gebeld door Tempus wanneer ze toon mochten instaleren. Ik heb al 7x aangegeven dat Toon geinstalleerd is en dat ik nu eindelijk me rekening netjes wil betalen. gisteren wederom telefoontje. we willen toon instaleren en later een telefoontje... wanneer is toon bij u geinstalleerd.

Kan dit nu gewoon netjes in de computer vermeld worden en mij de rekening laten betalen. ik denk dat het daar namelijk fout gaat.
Reputatie 2
Badge +1
@Jeroen Ruiter

Het is bij ons bekend dat Toon bij je geplaatst is. Ik neem contact op met Tempus om aan te geven wanneer Toon geplaatst is zodat ze je niet meer zullen bellen.
We zijn nog steeds bezig met de facturatie van Toon, ik vraag je om nog even geduld te hebben.
Reputatie 3
Badge
Dank je voor de reactie. Was de afgelopen 4 dagen ook al niet meer gebeld
Reputatie 2
Badge +1
@Jeroen

Je nota voor Toon is opgemaakt. Ik heb de nota zojuist uitgeprint en op de post gedaan.
Binnenkort zal de nota op je deurmat liggen.
Laat je het me weten als hij binnen is?
Reputatie 3
Badge
Helemaal goed. Moet ik toon handmatig betalen? Gr. Jeroen
Reputatie 3
Badge
O ja gaat de 3.50 wel nu dubbel gefactureerd worden? Ik loop nu 1 maand achter.
Reputatie 2
Badge +1
@Jeroen

Het bedrag voor Toon wordt automatisch afgeschreven. Dit is ook terug te zien op de nota.
Reputatie 3
Badge
Helemaal goed. Bedankt voor het berichten.
Reputatie 3
Badge +4
Voor de mensen die de Toon helpen te verbeteren zoals ons is ie GRATIS🆒.
Voor de mensen die de Toon helpen te verbeteren zoals ons is ie GRATIS🆒.

zal graag in aanmerking komen om het product helpen te verbeteren
Reputatie 3
Badge
Ik vraag net waar deze informatie vandaan komt. Ik kan me niet voorstellen dat dit bericht klopt. Zonder iemand vals te beschuldigen. Bron?
Reputatie 3
Badge +4
;)Heb jij dan geen bericht gehad?  Wij zijn er maar druk mee om alles te ontdekken  en door te geven daar mag best wat tegenoverstaan. Al met al was dit bedoeld als grap Jeroen .
Reputatie 3
Badge
Wat raar ik wel....:p
Reputatie 3
Badge
Ok. Super. Ik krijg netjes een rekening van 120 euro. Misschien niet zo slim om dit hier te melden aangezien we niet lezen welk bericht straks nog meer mensen ontevreden gaan worden. Aan de reactie te zien os dit een grap. Was ondertussen bezig met spelletje en had het niet door
Reputatie 3
Badge
zal graag in aanmerking komen om het product helpen te verbeteren

Ga er maar even uit dat dit een grap is. Welkom op dit forum trouwens? Heb je Toon zelf aangeschaft? Laat als je het leuk vind je ervaringen met toon even achter en laat weten of je nog ergens tegen aan loopt. binnen dit forum is een apart subforum speciaal voor toon aangemaakt. Het zou leuk zijn als we nog is van je horen.

Gr. Jeroen