Bestellen meteradapter | Eneco Community
beantwoord

Bestellen meteradapter

• 16 januari 2019
  • 3 reacties
  • 330 Bekeken

Al meerdere keren (vanaf 22dec.) een meteradapter aangevraagd en nog geen reactie gehad. Huidige meter heeft serienr xx0401.Klantnr: ***
icon

Beste antwoord door ChantalS 11 juni 2019, 09:12

@RiniMartens

De nieuwe meetmodule is besteld. Je hebt deze binnen maximaal tien werkdagen in huis.

Groeten Chantal
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Badge
@Joop B66

Welkom op de Eneco Community!
Ik heb je bericht aangepast met het oog op jouw persoonlijke gegevens, zoals een klantnummer, die beter niet in het openbaar geplaatst kunnen worden.

Ik zie dat er op 18 december een bestelling is gedaan. Logisch dat je je afvraagt waar deze meetmodule blijft. De verwachting is dat er iets mis is gegaan met deze bestelling, dus zorg ik ervoor dat er alsnog een nieuwe naar je wordt gestuurd. Binnen 10 werkdagen kan je hem verwachten.

Excuses voor het ongemak.

Groet,
Glenn
@Joop B66

Welkom op de Eneco Community!
Ik heb je bericht aangepast met het oog op jouw persoonlijke gegevens, zoals een klantnummer, die beter niet in het openbaar geplaatst kunnen worden.

Ik zie dat er op 18 december een bestelling is gedaan. Logisch dat je je afvraagt waar deze meetmodule blijft. De verwachting is dat er iets mis is gegaan met deze bestelling, dus zorg ik ervoor dat er alsnog een nieuwe naar je wordt gestuurd. Binnen 10 werkdagen kan je hem verwachten.

Excuses voor het ongemak.

Groet,
Glenn

Ik heb gisteren ook de Stedin slimme meters voor stroom en gas gekregen en ik heb dus ook nog een meteradapter 6500-1102-0401.
ik krijg deze niet gekoppeld aan mijn Toon.
bij meetmodules staat Geen sensoren gevonden.
kan ik ook een nieuwe meetmodule ontvangen?
alvast dank.

Reputatie 6
Badge +2
@RiniMartens

De nieuwe meetmodule is besteld. Je hebt deze binnen maximaal tien werkdagen in huis.

Groeten Chantal

Reageer