Besparing energie | Eneco Community

Besparing energie

• 30 augustus 2017
  • 9 reacties
  • 327 Bekeken

weet hoe je kunt besparen op energie gewoon het abonnement van toon opzeggen bespaart netto 4 euro 50 per maand ,is extra inkomsten van Eneco meteen verdwenen .

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi A.C. Flippo-Keislair,

Met Toon bespaar je zeker op je energie verbruik, doordat je inzicht en grip op je verbruik. Hieronder tref je ook bespaartips aan:

www.eneco.nl/slim-met-energie/bespaartips

Groet, Audrey
ja zo een antwoord had ik wel verwacht maar het blijven gewoon nutteloze info besparen begint met bewust omgaan met energie en dat doe je zelf de toon bevestigt het door een hoge maand prijs heeft geen meerwaarde.
ben al vele jaren bij Eneco klant maar denk dat het het laatste jaar is.

groet W Flippo
Reputatie 1
Badge +4
Helemaal mee eens, € 4,50 / maand vind ik veel te duur, ook al krijg je Toon voor niets. Er zijn mogelijkheden genoeg om bewust met energie om te gaan. Ik hou dagelijks de meterstanden in de gaten en ook de opbrengsten van mijn 2 Zonne systemen, zodat ik precies weet wat mijn verbruik is. Als het abonnement in de orde zou liggen van de maandelijkse kosten die ik betaalde voor het energiedashboard van Eneco, zou ik het overwegen.
gratis Toon ja maar moest wel 3 jaar klant blijven dus voor hun snijd het mes aan twee kanten zekerheid van een klant voor 3 jaar of eerder weg dan een flinke boete .
"Moest"???
Je kan zo overstappen en de boete wordt maar al te graag tot€250 door je nieuwe leverancier overgenomen.
Toon staat hier verder geheel los van, die is vanaf dag 1 je eigendom en kan je gewoon blijven gebruiken.
Hier het overzicht boetes:
https://www.eneco.nl/service/opzegvergoeding/
je hebt helemaal gelijk ga ik ook doen
Kijk dat bedoel ik dus!
Suc6!
gratis Toon ja maar moest wel 3 jaar klant blijven dus voor hun snijd het mes aan twee kanten zekerheid van een klant voor 3 jaar of eerder weg dan een flinke boete .

Klopt je gaat indd een contract aan.
Maat mocht je eerder weg gaan wel later als een jaar dan hoef je niks te betalen voor toon want dan woord het gezien als een kado dit geld ook voor Philips hue, slimme stekkers en de rookmelders.
Als je naar een andere engergieleverlazier gaat dan betalen hun in veel gevallen de boete die je in dit geval krijgt van Eneco.
Precies dat schreef ik dus eerder en voor je Toon kan je altijd nog een abo nemen zonder een energiecontract bij Eneco.
In het lijstje hierboven zie je de mogelijkheden.

Reageer