Beëindigen abonnement Toon | Eneco Community
beantwoord

Beëindigen abonnement Toon

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

38 Reacties

Bedankt, alles doet het weer, de historie is nog aanwezig en de APP doet het ook.

Goed zo!
Fijn dat het loos alarm was en alles weer functioneert!

Dus shoppen op de energiemarkt is er nu niet meer bij?..........:P
Vandaag kreeg ik ineens een mail op de Toon waar mij verteld werd, dat vandaag mijn abonnement op de Toon wordt beëindigd, en ik ben me van geen kwaad bewust,
Goed dat je hier reageert.
Ook voor jou zal het maandag wel geregeld worden.
Reputatie 4
Badge +5
Ik vraag me eigenlijk af hoe het mogelijk is dat dit kan plaats vinden zonder enige aanleiding.
Tja dat is het geheim van Eneco!
Er wordt een administratieve fout gemaakt, maar de aanleiding waarom precies zullen ze vermoedelijk niet met ons delen.

dank je wel dus ik hoef niks te doen?
Reputatie 4
Badge +1

Ik zou even in de gaten houden of iemand van Eneco maandag kijkt/reageert.
Anders misschien maandag even bellen met Eneco voor de zekerheid.
Reputatie 4
Badge +4
Blijf het vreemd vinden dat er meerdere mensen last hebben van het ongevraagd beëindigen van het abonnement. Wat is er aan de hand? Bij mij kon helaas de historie niet meer gered worden en moet na bijna drie jaar weer van voren af aan beginnen.

Hoi K. Bos,

Ik zou niets verder doen, omdat uit vorige fouten blijkt dat de moderators dit topic scherp in de gaten houden.
Komt goed.
Blijf het vreemd vinden dat er meerdere mensen last hebben van het ongevraagd beëindigen van het abonnement. Wat is er aan de hand? Bij mij kon helaas de historie niet meer gered worden en moet na bijna drie jaar weer van voren af aan beginnen.

Hoi Wim,

Ik schetste eerder tegen Danielle over 2 soorten, jij valt mi onder de 1e soorten dan is de beëindiging al definitief en dus kennelijk niet meer terug te draaien.
Reputatie 4
Badge +4
Ja Ton, dat dacht ik ook al. Ik ben er heel blij mee!
Hoi Wim,

Ja in jouw geval is het goed waardeloos; weg 3 jaar opgebouwde historie...
met eneco gebeld voor toon i.v.b. met beëindiging abonnement
keurig geholpen een fout van hun binnen een 1 minuut alles weer geregeld
hij doet het weer niks verloren gegaan