Automatisch helderheid op Toon2 | Eneco Community
vraag

Automatisch helderheid op Toon2

• 17 december 2018
  • 9 reacties
  • 281 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Automatische helderheid is actief op Toon2.

Start eerst je Toon2 opnieuw op, dit is belangrijk aangezien ik heb gemerkt dat het daarmee word opgehaald. Bij mij zelf is dit gebeurd, maar ook bij iemand anders werd hiermee de automatische helderheid opgehaald.

Ga daarna naar: Menu
Dan: instellingen
Dan: scherm
Druk op het potloodje achter helderheid.
Als goed is zal Automatische helderheid zichtbaar zijn.

Aan Quby en Eneco de volgende vragen :

Waarom is er voor gekozen om dit stiekem te doen? Niet te communiceren op het forum. Iets met transparant willen zijn?

Waarom is er voor gekozen om dit al in 4.22.7 online te zetten, niet in 4.23.8?

Wat is de meer waarde van 4.23.8 nu nog? Aangezien dit erin zou zitten?

9 Reacties

Of, Ricardo, wil Quby meteen met 5.0.X komen?
Ik ben benieuwd naar een reactie van een moderator.
Reputatie 7
Badge +4
Dit is geloof ik voor het eerst dat er geklaagd wordt omdat er functionaliteit juist eerder wordt opgeleverd.... 🙂 Zijn we ook niet gewend 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Dit is geloof ik voor het eerst dat er geklaagd wordt omdat er functionaliteit juist eerder wordt opgeleverd.... 🙂 Zijn we ook niet gewend :-)

Ik snap de stiekemheid niet helemaal, juist omdat ze transparant willen zijn.
Reputatie 7
Badge +9
Hopelijk reageer er vandaag een moderator. Deze mis ik hier nog beetje in 🙂
Reputatie 7
Badge +6
@mAiden

Dit heeft niets te maken met stiekemheid, maar met interne miscommunicatie. Deze functie was al aanwezig in Toon en is deze week aangezet. We hadden dit liever van te voren aangekondigd uiteraard. In Toon2 zit een sensor die de helderheid van het scherm automatisch aanpast aan de omgeving van het display.
Reputatie 7
Badge +9
@mAiden

Dit heeft niets te maken met stiekemheid, maar met interne miscommunicatie. Deze functie was al aanwezig in Toon en is deze week aangezet. We hadden dit liever van te voren aangekondigd uiteraard.

@Folkert,

Dankjewel voor beantwoorden. Kwam heel stiekem over, maar ik snap hem nu.
Hoe zit het nu met 4.23.8 dan? Bij de uitbrengen van 4.22.7 werd door Chantal vertel dat automatisch helderheid in 4.23.8 zou zitten.
Wat is de meer waarde van 4.23.8 nu nog?
Reputatie 7
Badge +6
@mAiden

Het kan zijn dat deze overgeslagen wordt, dat gebeurt wel vaker, maar daar heb ik nu nog geen informatie over.
Reputatie 4
Badge +3
Heb het zojuist ingesteld maar hoefde Toon2 hiervoor niet opnieuw op te starten.

Waar bevind zich de helderheid sensor eigenlijk?

Nu kijken of het goed werkt.

OP mijn telefoon werkt het ook niet altijd goed.
Reputatie 7
Badge +9
Heb het zojuist ingesteld maar hoefde Toon2 hiervoor niet opnieuw op te starten.

Waar bevind zich de helderheid sensor eigenlijk?

Nu kijken of het goed werkt.

OP mijn telefoon werkt het ook niet altijd goed.

Sensor bevind zich bovenop Toon.

Reageer