Annulering Toon | Eneco Community
vraag

Annulering Toon

  • 23 januari 2019
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Jullie annuleren mijn toon aanmeldingen zonder ook maar 1 keer contact Te hebben gezocht voor de installatie van de toon. Via de chat is verteld dat er een opdracht is gegeven voor installatie van de toon, maar ik ben nooit gebeld. Ik vind deden manier van werken erg jammer en twijfel heel erg om nog met Eneco door te gaan

1 Reactie

Reputatie 5
Badge
Goedemorgen @Basjuh33

Welkom op de Eneco Community!
Logisch dat je je afvraagt wat er precies gebeurt als je niets hebt gehoord over een installatieafspraak en je opeens een annulering binnen krijgt.. Ik kijk graag verder voor je om te kijken wat er precies is gebeurd en wat ik voor je kan betekenen hierin. Zou je hiervoor je Eneco klantnummer kunnen aanvullen in je profiel? Dan kijk ik meteen mee.

Groet,
Glenn

Reageer