Afstand stroom meter en gas meter | Eneco Community
vraag

Afstand stroom meter en gas meter

• 26 mei 2015
  • 6 reacties
  • 711 Bekeken

Er is geplaatst de toon vandaag de slimme meter stroom, helaas kon de gas meter niet worden geplaast omdat stroom en gas meter te ver uit elkaar liggen. Dat mag tien meter zijn.
Ik heb dat globaal gemeten dioganaal en zit op ca 12 meter.
In stappen is het meer. Wie heeft hier ervaring mee?

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
Beste J.M. van Kersbergen,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Vervelend dat het niet gelukt is om voor zowel gas en elektra slimme meters te plaatsen. Wordt hier nog een oplossing voor gezocht door je netbeheerder?

Groet,

Folkert
Hallo Folkert,

Dank voor je bericht.
De monteur zei zonder meer dat het niet mogelijk was, de netbeheerder zal dit bericht binnen krijgen via de monteur, dus af wachten. Overigens heeft de monteur niet bekenen wat de meters dioganaal zijn.
Ik heb Eneco hier over bericht en het antwoord was dat er binnen vijf dagen bericht zou komen.

Gr,
Joop
Sorry bekenen moet natuurlijk bekeken zijn
Hallo Folkert,

Dank voor je bericht.
De monteur zei zonder meer dat het niet mogelijk was, de netbeheerder zal dit bericht binnen krijgen via de monteur, dus af wachten. Overigens heeft de monteur niet bekeken wat de meters diagonaal zijn.
Ik heb Eneco hier over bericht en het antwoord was dat er binnen vijf dagen bericht zou komen.

Gr,
Joop

Hoi Joop,

Het zal inderdaad een zware dobber voor je Netbeheerder zijn om een gasmeter, die 12 meter van de stroommeter is verwijderd, te kunnen koppelen.
Volgens mij is hier op het forum 1 vergelijkbare situatie geweest waar het uiteindelijk, bedraad dacht ik, gelukt is.
Ik heb een tijdje de zoekfunctie gebruik, maar mij is het niet gelukt dat topic te vinden.

Er is maar 1 manier op grip op de situatie te houden en dat is je Netbeheerder steeds maar polsen hoe de status is.
Eneco staat hier uiteraard geheel buiten.
Hoi Brandje,

Bericht begrepen ik ga in conclaaf met de net beheerder.
Dank voor je snelle reactie.

Gr,
Joop
Hoi Brandje,

Bericht begrepen ik ga in conclaaf met de net beheerder.
Dank voor je snelle reactie.

Gr,
Joop

Graag gedaan Joop en houdt de zaak daar scherp en blijf zeuren, want anders komt er niets van terecht!!

En houd je me op de hoogte, want ik ben net als jij heeeeel nieuwsgierig!