Afschrijvingen | Eneco Community
vraag

Afschrijvingen

• 20 juni 2018
  • 3 reacties
  • 200 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Energiekeling (level 11)
  • 30 reacties
Vraagje. Ik heb op 26 april mijn abbo opgezegd via de site. Onderstaande reply ontvangen.
Gister is er weer 4,50 afgeschreven. Wat gaat er mis. Anders ga ik eea storneren.

Onderstaande mail is dus van 26 april.
We hebben je gegevens goed ontvangen. Je abonnement op Toon wordt beëindigd over 30 dagen.

Mis je je slimme huisgenoot? Op eneco.nl/toonsupport lees je alle voordelen van Toon en vind je meer informatie hoe je het abonnement op Toon opnieuw kunt afsluiten.

3 Reacties

Reputatie 6
Badge
@koopie

Het is niet de bedoeling dat er wordt geïncasseerd voor een abonnement welke je hebt stopgezet! Goed dus dat je via deze weg er een melding van maakt.

Zoals je aangeeft heb je een bevestiging van beëindiging van ons ontvangen. Wil je deze bevestiging, onder vermelding van je klantnummer, sturen naar forum@toon.nl.
We pakken het dan verder voor je op!

Groet, Urgel
Reputatie 2
Badge +1
Zojuist alle gegevens verstuurd.
Wel jammer dat je als klant dit zelf moet monitoren. Eneco is toch een groot bedrijf met een
behoorlijke ICT afdeling. En als ik zo op het forum verder lees, ben ik ook niet de enige.

Groet,
Reputatie 5
Badge +1
@koopje

We hebben je e-mail ontvangen en gaan er gelijk mee aan de slag. Nogmaals dank voor het melden en excuses voor het ongemak.

Fijne avond, Tina

Reageer