beantwoord

Activeringscode invullen

Ik heb onlangs dr toon naar de fabrieksinstellingen gebracjt en nu moet iknde activeringscode invullen. Deze heb ik niet meer. Kunnen jullie dat terug vinden in het systeem ? Mijn s/n nummer is 14-26-006-999

Alvast bedankt

Groetjes Zerakya
icon

Beste antwoord door Rodney 20 november 2018, 09:31

Hoi @Zerakya,

Welkom op het forum! Ik help je graag verder. Wil je hiervoor jouw klantnummer toevoegen aan jouw profiel? Daarmee kan ik je gegevens opzoeken.

Omdat dit een openbaar forum is, raden we af persoonlijke gegevens in topics te delen.

Ik kijk uit naar jouw reactie, alvast bedankt!

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi @Zerakya,

Welkom op het forum! Ik help je graag verder. Wil je hiervoor jouw klantnummer toevoegen aan jouw profiel? Daarmee kan ik je gegevens opzoeken.

Omdat dit een openbaar forum is, raden we af persoonlijke gegevens in topics te delen.

Ik kijk uit naar jouw reactie, alvast bedankt!
Ik heb mijn klantenummer in mijn profiel toegevoegd deze melding krijg ik als 8k de activeringscode in voer. Moet er wel bik zeggen dat ik de toon 2de hands heb aangeschafd

Zoals je het nu toont lijkt het er op dat je geen WiFI verbinding hebt.
Maar ik vermoed dat jouw 2e hands Toon®️ nog gekoppeld is met de vorige eigenaar.
Dat kan alleen via bellen met tel ☎️ 088 895 59 59 geregeld worden.

Als daarna een fabrieksherstel doet en je eigen code invult dan zou het goed moeten gaan.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen