Activatiecode 2e hands TOON | Eneco Community
vraag

Activatiecode 2e hands TOON

• 30 mei 2019
  • 7 reacties
  • 328 Bekeken

Ik heb een nieuwe TOON(2) ontvangen; de oude TOON heb ik aan mijn zoon gegeven. Na fabrieksherstel is er een activatiecode nodig; kan ik deze ergens verkrijgen?

7 Reacties

Als je zoon een abonnement heeft en je de oude Toon1 hebt laten ontkoppelen van zijn oude eigenaar dan is dat mogelijk.

Het abo is op de site aan te vragen en zijn de 1e 3 maanden gratis (wijzigingen daargelaten)

https://www.eneco.nl/energieproducten/toon-thermostaat/toon-abonnement/

Pas als de ontkoppeling ( bv hier door een moderator) gedaan is dan vraagt Toon®️, na een fabrieksherstel, om die nieuwe code.
Hij heeft geen abbo, maar wil de TOON gewoon als thermostaat gebruiken
Begreep ik wel al, maar anders kom je niet aan die activatiecode.
Het abo kan je gewoon (gratis) tijdens de 14 dagen herroepingstijd opzeggen.
En gratis je verbruik monitoren is toch ook leuk?
Ook daar heb je geen energiecontract met Eneco voor nodig.
Reputatie 6
Badge +3
Zonder activatie kan je de toon alleen als domme thermostaat gebruiken en dan blijft steeds de installatie wizard in beeld. Beter is om even een abonnement aan te vragen en dan na activatie het abonnement weer op te zeggen. Ja lullig, .. maar het kan helaas niet anders.
Okay, thnx. Ga ik 'm vertellen!
Okay, thnx. Ga ik 'm vertellen!
Heel goed!
Let op dat hij nog wel via deze site een moderator moet strikken om de ontkoppeling na aanvraag abo te doen.
Reputatie 6
Badge +3
Je zoon kan natuurlijk ook eens op internet speuren of je de oude Toon ook gewoon zonder abonnement kan gebruiken zonder activatie/abonnement etc. *hint* ja dat kan maar ik mag je daar hier verder niet over inlichten 🙂

Reageer