Aanpassen termijnbedrag in Toon | Eneco Community
beantwoord

Aanpassen termijnbedrag in Toon

  • 11 december 2017
  • 78 reacties
  • 2682 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb mijn termijn bedrag aan gepast kan die nasr de toon gestuurd worden ?

Vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Danielle 12 december 2017, 08:44

@A. wilkes,

Het klantnummer die je in een openbare reactie hebt geplaatst, heb ik verwijderd. Dit i.v.m. je privacy.
De inschattingen die horen bij het nieuwe termijnbedrag heb ik aangepast en naar Toon verstuurd! 🙂
Bekijk origineel

78 Reacties

Reputatie 5
Badge
@Toonusernieuw

Het nieuwe ingeschatte verbruik heb ik doorgestuurd naar je Toon. Deze is binnen 24 uur zichtbaar.

Fijn weekend, Emel
Badge +1
Goedemorgen, ik heb net mijn maandtermijn aangepast, willen jullie deze pushen naar mijn Toon. Dankjewel.
Reputatie 5
Badge
@M. Steehouwer

Welkom op de Eneco Community!
Ik heb je topic samengevoegd met de reeds bestaande topic over dit onderwerp om het forum schoon te houden. Graag vraag ik je om altijd even te kijken of er een bestaande topic actief is met een soortgelijke vraag.
De gegevens staan binnen 24 uur op Toon in je Status Verbruik ;)

Groet,
Glenn
Beste kunnen jullie mijn nieuwe termijnbedrag van 135 naar 100 euro puschen naar de toon?
Reputatie 2
Badge +2
@W. Kramer

Het ingeschat verbruik is verzonden naar Toon. Kan je ons laten weten of het nu zichtbaar is ?

Groeten Chantal



Bedankt Chantal, het is gelukt.
Reputatie 7
Badge +2
@W. Kramer

Het ingeschat verbruik is verzonden naar Toon. Kan je ons laten weten of het nu zichtbaar is ?

Groeten Chantal
Reputatie 2
Badge +2
@W. Kramer

Dat wil ik graag voor je doen. Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel ? Dan kan ik voor je aan de slag.

Groeten Chantal



Hallo Chantal, als het goed is heb ik nu mijn klantnummer vermeld.
Reputatie 7
Badge +2
@W. Kramer

Dat wil ik graag voor je doen. Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel ? Dan kan ik voor je aan de slag.

Groeten Chantal
Reputatie 2
Badge +2
Ik heb mijn termijn bedrag verhoogd van 142 naar 184. Wilt u dit naar Toon doorzetten aub.

Vr. Gr.

F. Kramer
Reputatie 5
Badge
@mvschip

Welkom op de Eneco Community!
Ik heb je topic even samengevoegd met de bestaande topic over dit onderwerp. Ik stuur de gegevens opnieuw door naar Toon en binnen 24 uur heb je weer inzicht in je status verbruik.

Groet,
Glenn
Ik kan mijn statusverbruik niet inzien op mijn Toon of op mijn app, kan Eneco dit up daten voor mij?
Ik kan wel mijn gebruikgegevens inzien.
Reputatie 5
Badge
@R.C.J. van Lonkhuijsen

Ik heb jouw topic even samengevoegd met een bestaand topic over dit onderwerp ;)
En bij deze zijn de nieuwe gegevens naar Toon gestuurd. Binnen 24 uur zijn deze zichtbaar.

Groet,
Glenn
Reputatie 1
Badge
Kan iemand van Eneco mijn nieuwe termijnbedrag in Toon zetten.

Alvast bedankt.

Rob
Reputatie 5
Badge +1
@fritsbruin

Welkom op de Toon Community. Ik heb de nieuwe verbruiksgegevens naar Toon gestuurd. Dit is binnen 24 uur zichtbaar.

Groet,
Mitchel
Kan mijn termijnbedrag ook naar toon gepushed worden?
Reputatie 5
Badge +1
@Patrick

Ik heb de nieuwe verbruiksgegevens gestuurd naar het display. Dit is binnen 24 uur zichtbaar op Toon.

Groet,
Mitchel
Ik heb vandaag mijn termijn bedrag verhoogd via mijn Eneco.
Willen jullie dit pushen naar mijn Toon
Reputatie 5
Badge
@lizzy87

Welkom op het forum!
Bij deze is Toon up to date met jouw nieuwe termijnbedrag.

Groet,
Glenn
Kan mijn nieuwe termijnbedrag ook naar mijn Toon worden gestuurd? Hartelijk dank!
Reputatie 6
Badge +1
@Theobarendrecht

Toon is nu ook op de hoogte van het aangepaste termijnbedrag.

Groet,

Tina
Goedenavond
Ik heb mijn termijnbedrag ook weer aangepast na de jaarafrekening .
Willen jullie de nieuwe gegevens ook naar mijn Toon pushen ?
alvast bedankt !
Theo van Gulden
Reputatie 5
Badge +1
@jordyscheepmaker

Het termijnbedrag staat op 170 euro, maar dit ga je inderdaad niet terugvinden op Toon. Je betaalt maandelijks een vast bedrag aan Eneco als voorschot op jouw elektra- en gasverbruik voor het aankomend jaar. Dit bedrag wordt gebaseerd op jou ingeschatte energieverbruik voor dat jaar, plus andere verwachte kosten zoals vastrecht levering en netbeheerkosten. Omdat deze verwachting over één jaar wordt berekend, maar je maandelijks een bedrag betaalt aan Eneco, delen we de totale verwachte kosten voor één jaar door twaalf maanden: zo komen we op een vast bedrag per maand uit, jouw termijnbedrag.

Wat Toon maandelijks voor jou inschat via de functie Status verbruik komt niet overeen met dit termijnbedrag. Toon gaat namelijk alleen uit van jouw verwachte energieverbruik voor dat jaar, exclusief alle andere kosten. Daarbij houdt Toon er rekening mee dat je waarschijnlijk in de wintermaanden meer energie verbruikt dan in de zomer, waardoor je in de winter een hoger ingeschat verbruik hebt dan in de zomer. Dit verwerkt Toon allemaal in de maandelijkse schattingen en geeft een zeer reëel beeld van jouw verwachte verbruik en kosten. Zo kun je iedere maand goed bijsturen als dat nodig is.

Bij Status verbruik zie je rechtsbovenin 'bekijk uitleg' staan en dit geeft aan wat jou ingeschat jaarverbruik is.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groet,
Mitchel
Reputatie 2
Badge +2
@jordyscheepmaker

Bedankt voor het melden. Het nieuwe ingeschat verbruik is nogmaals verzonden naar Toon. Laat ons even weten of het nu gewijzigd is.


Ik zou niet weten kom nog nergens 170 euro tegen !!
Reputatie 7
Badge +2
@jordyscheepmaker

Bedankt voor het melden. Het nieuwe ingeschat verbruik is nogmaals verzonden naar Toon. Laat ons even weten of het nu gewijzigd is.
Reputatie 2
Badge +2
@jordyscheepmaker

Goedemiddag,
Bedankt voor je vraag. Ik heb het termijnbedrag voor je nagekeken. Ik zie 170 euro staan? Komt dit je bekent voor?

Groet,
Dionne


Ja dit komt bekend voor


Volgens mij is mijn termijnbedrag niet goed naar me toon gestuurd

Reageer