Aanpassen termijnbedrag in Toon | Eneco Community
beantwoord

Aanpassen termijnbedrag in Toon

• 11 december 2017
  • 85 reacties
  • 2787 Bekeken

Toon eerste bericht

85 Reacties

Reputatie 1
Badge
Kan iemand van Eneco mijn nieuwe termijnbedrag in Toon zetten.

Alvast bedankt.

Rob
Reputatie 5
Badge
@R.C.J. van Lonkhuijsen

Ik heb jouw topic even samengevoegd met een bestaand topic over dit onderwerp ;)
En bij deze zijn de nieuwe gegevens naar Toon gestuurd. Binnen 24 uur zijn deze zichtbaar.

Groet,
Glenn
Ik kan mijn statusverbruik niet inzien op mijn Toon of op mijn app, kan Eneco dit up daten voor mij?
Ik kan wel mijn gebruikgegevens inzien.
Reputatie 5
Badge
@mvschip

Welkom op de Eneco Community!
Ik heb je topic even samengevoegd met de bestaande topic over dit onderwerp. Ik stuur de gegevens opnieuw door naar Toon en binnen 24 uur heb je weer inzicht in je status verbruik.

Groet,
Glenn
Reputatie 2
Badge +2
Ik heb mijn termijn bedrag verhoogd van 142 naar 184. Wilt u dit naar Toon doorzetten aub.

Vr. Gr.

F. Kramer
Reputatie 2
Badge +2
@W. Kramer

Dat wil ik graag voor je doen. Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel ? Dan kan ik voor je aan de slag.

Groeten Chantal

Hallo Chantal, als het goed is heb ik nu mijn klantnummer vermeld.
Reputatie 7
Badge +2
@W. Kramer

Het ingeschat verbruik is verzonden naar Toon. Kan je ons laten weten of het nu zichtbaar is ?

Groeten Chantal
Reputatie 2
Badge +2
@W. Kramer

Het ingeschat verbruik is verzonden naar Toon. Kan je ons laten weten of het nu zichtbaar is ?

Groeten Chantal

Bedankt Chantal, het is gelukt.
Beste kunnen jullie mijn nieuwe termijnbedrag van 135 naar 100 euro puschen naar de toon?
Reputatie 5
Badge
@M. Steehouwer

Welkom op de Eneco Community!
Ik heb je topic samengevoegd met de reeds bestaande topic over dit onderwerp om het forum schoon te houden. Graag vraag ik je om altijd even te kijken of er een bestaande topic actief is met een soortgelijke vraag.
De gegevens staan binnen 24 uur op Toon in je Status Verbruik ;)

Groet,
Glenn

Reageer