Aanpassen termijnbedrag in Toon | Eneco Community
beantwoord

Aanpassen termijnbedrag in Toon

  • 11 december 2017
  • 85 reacties
  • 2787 Bekeken


Toon eerste bericht

85 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Goedemiddag ik heb mijn termijn bedrag aangepast, zou u dit ook willen veranderen in ''Toon''.

Bij voorbaat hartelijk dank.
Reputatie 7
Badge +6
@A. Wilkes

Ik heb nieuwe verbruiken naar je Toon gestuurd. Deze zie je later op de dag in je Toon verschijnen.
Ik heb mijn termijnbedrag veranderd kunnen jullie die doirsturen naar mijn toon.

Bij voorbaat hartelijk dank
Reputatie 5
Te gek! Graag gedaan zover Jolanda.

Fijn weekend.
Badge +1
Hi @Jolanda H,

Door de toevoeging van het Toon abonnement stond je termijn op €104.50.
Bij het zo aanpassen van je termijn, zo dat Toon hier ook mee rekent, kan ik geen decimalen hanteren. De aanpassing is verwerkt maar het bedrag staat dus op €104 rond.
Is dat ook goed?

Groet, Vincent


Hallo Vincent,

Dan staat het termijnbedrag goed ingesteld.
Dank je wel.

Groetjes Jolanda H
Reputatie 5
Hi @Jolanda H,

Door de toevoeging van het Toon abonnement stond je termijn op €104.50.
Bij het zo aanpassen van je termijn, zo dat Toon hier ook mee rekent, kan ik geen decimalen hanteren. De aanpassing is verwerkt maar het bedrag staat dus op €104 rond.
Is dat ook goed?

Groet, Vincent
Badge +1
Ik heb mijn termijn bedrag aangepast, zouden jullie dit naar mijn toon willen sturen.
Bij voorbaat dank

Groetjes Jolanda H
Bedankt
Reputatie 7
Badge +6
@A. wilkes,

Het klantnummer die je in een openbare reactie hebt geplaatst, heb ik verwijderd. Dit i.v.m. je privacy.
De inschattingen die horen bij het nieuwe termijnbedrag heb ik aangepast en naar Toon verstuurd! 🙂
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb mijn termijn bedrag aan gepast kan die nasr de toon gestuurd worden ?

Vriendelijke groet,


Hoi A. Wilkes,

Dit wil ik graag voor je doen. Wil je het klantnummer bijwerken in je gegevens?

Groet, Audrey

Reageer