Aanpassen termijnbedrag in Toon | Eneco Community
beantwoord

Aanpassen termijnbedrag in Toon

• 11 december 2017
  • 85 reacties
  • 2787 Bekeken

Toon eerste bericht

85 Reacties

Badge
Kan mijn termijnbedrag ook aangepast worden?
Reputatie 7
Badge +2
@koopie

Dit is inderdaad de website waarop, voor nu, oud E.ON klanten kunnen inloggen. Een pb met wat meer gegevens kan inderdaad helpen. Ik zie deze graag tegemoet.
Reputatie 2
Badge +1
Is toch het juiste nummer als ik inlog. Heb nu scherm openstaan. Kan het zijn dat jullie de nummers nog niet herekennen door de overname van E.O.N naar Eneco. Want ik moet ook op een andere manier inloggen dan de oude bestaande klanten ??
https://mijn.welkom-bij.eneco.nl/

Ik kan je evt een pm sturen oid met prinscreen ?

Leon
Reputatie 7
Badge +2
Kijk eens aan @Koopie! Leuk te lezen dat ook jij je hebt aangesloten bij Eneco 😃. Ik help je graag verder met je verzoek, maar daar stuit ik meteen op een probleem 😞 . Het klantnummer in je profiel is niet een Eneco klantnummer. Zou je het juiste klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel?

Groet, Urgel
Reputatie 2
Badge +1
Kunnen jullie mijn termijn ook pushen naar Toon. Heb mijn klantnummer aangepast. Was oude EON klant nu eneco. Nieuwe klantnummer staat in mijn profiel. O ja, binnenkort stopt wel de overeenkomst voor Toon, maar in de koude wintermaanden meld ik me wel weer aan 🙂 In de zomer gebueren er op energie gebied weinig spannende zaken. Door de tijdelijke stop weer wat euries verdiend.
Reputatie 7
Badge +2
@waterman

Goed dat je het via deze weg aan ons doorgeeft. Ik heb de juiste gegevens m.b.t. je nieuwe termijnbedrag naar je Toon gestuurd. Dit kun je binnen nu en 24 uur zien onder je Status Verbruik.

Groet, Urgel
ik heb mijn termijn bedrag aangepast zou u dit ook willen veranderen in Toon
Reputatie 7
Badge +2
@Sjoerd Claassens

Ik heb zojuist de juiste gegevens doorgezet naar je Toon. De wijziging kun je binnen nu en 24 uur inzien.

Groet, Urgel
Hoi,

Kan mijn termijmbedrag ook aangepast worden bij toon?

Bvd
Reputatie 5
Yo Botje! 🆒

Bij deze geregeld hoor.

Fijne dag!

Groet, Vincent
Badge +5
Vandaag 28-3-2018 heb ik mijn termijn bedrag verhoogd via mijn Eneco.
Willen jullie dit pushen naar mijn Toon.
Opmerking: hij is nu uitsluitend in gebruik om gegevens te loggen en niet als thermostaat.
Ik hoor graag.
Groet, Theo.
Reputatie 7
Badge +6
@Vibrant

Ik heb nieuwe verbruiken naar je Toon gestuurd. Deze zie je vandaag in je Toon verschijnen.
Badge +1
Hallo ik heb onlangs mijn termijn bedrag verhoogt kunt u dat naar toon sturen
Mvg marco
Reputatie 5
Badge +5
Hallo @A wilkes

Ik heb het ingeschatte verbruik aangepast, naar aanleiding van de termijn verhoging, en dit doorgestuurd naar jouw Toon.
Ik heb mijn termijn bedrag door advies van toon opgehoogd willen jullue mijn nieuwe termijn bedrag doorsturen naar toon. Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +5
@Renemans

Ook voor jou heb ik het ingeschatte verbruik aangepast en doorgestuurd naar jouw toon 🙂
Badge
Goedemiddag,

Ik heb mijn termijnbedrag iets aangepast.
Zou deze in Toon aangepast kunnen worden?

Alvast bedankt
Badge
bedankt @Rodney ik zal volgende keer jou advies volgen.
Badge +1
@Rodney Bedankt voor je super snelle reactie!
Reputatie 3
Ha @matthijs.deboer,

Bedankt voor je bericht. De aanpassing in Toon is voor mekaar, binnen 24 uur is dat zichtbaar voor je. Ook voor jou het advies de wijziging van het termijnbedrag voortaan door ons te laten uitvoeren zodat jouw Toon hier beter rekening mee kan houden.

Veel (bespaar)plezier!
Badge +1
Goedemiddag,

Ik heb mijn termijn bedrag aangepast, zou u dit ook kunnen aanpassen in ''Toon''?

Bij voorbaat hartelijk dank.
Reputatie 3
Hoi @Castilla,

Leuk je ook dit forum tegen te komen! Natuurlijk help ik je graag aan het nieuw ingeschatte verbruik op Toon, binnen 24 uur is dit zichtbaar. Wel raad ik je aan ook de aanpassing van je termijnbedrag voortaan door ons te laten uitvoeren, zo kunnen we daarmee ook direct de inschatting op Toon wijzigen. Nu moet eerst jouw wijziging ongedaan gemaakt worden, om op basis van ingeschat verbruik tot het gewenste bedrag te komen.

Als je nog vragen hebt, vernemen we dat uiteraard graag van je!
Badge
Goede Morgen

Ik heb mijn termijn bedrag aangepast, zouden jullie dit naar mijn toon willen sturen.

Bij voorbaat dank
Reputatie 4
Badge +1
dank je Danielle.
Reputatie 7
Badge +6
@Sniekmaas,

Goed dat je het aangeeft. De inschattingen heb ik aangepast aan je nieuwe termijnbedrag. Toon zal dit straks ontvangen.

Reageer