Aanpassen termijnbedrag in Toon | Eneco Community
beantwoord

Aanpassen termijnbedrag in Toon

  • 11 december 2017
  • 85 reacties
  • 2787 Bekeken


Toon eerste bericht

85 Reacties

Badge +1
Goedemiddag,

Ik heb mijn termijn bedrag aangepast, zou u dit ook kunnen aanpassen in ''Toon''?

Bij voorbaat hartelijk dank.
Badge
Goedemiddag,

Ik heb mijn termijnbedrag iets aangepast.
Zou deze in Toon aangepast kunnen worden?

Alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +5
@Renemans

Ook voor jou heb ik het ingeschatte verbruik aangepast en doorgestuurd naar jouw toon 🙂
Ik heb mijn termijn bedrag door advies van toon opgehoogd willen jullue mijn nieuwe termijn bedrag doorsturen naar toon. Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +5
Hallo @A wilkes

Ik heb het ingeschatte verbruik aangepast, naar aanleiding van de termijn verhoging, en dit doorgestuurd naar jouw Toon.
Badge +1
Hallo ik heb onlangs mijn termijn bedrag verhoogt kunt u dat naar toon sturen
Mvg marco
Reputatie 7
Badge +6
@Vibrant

Ik heb nieuwe verbruiken naar je Toon gestuurd. Deze zie je vandaag in je Toon verschijnen.
Badge +5
Vandaag 28-3-2018 heb ik mijn termijn bedrag verhoogd via mijn Eneco.
Willen jullie dit pushen naar mijn Toon.
Opmerking: hij is nu uitsluitend in gebruik om gegevens te loggen en niet als thermostaat.
Ik hoor graag.
Groet, Theo.
Hoi,

Kan mijn termijmbedrag ook aangepast worden bij toon?

Bvd
Reputatie 7
Badge +2
@Sjoerd Claassens

Ik heb zojuist de juiste gegevens doorgezet naar je Toon. De wijziging kun je binnen nu en 24 uur inzien.

Groet, Urgel
ik heb mijn termijn bedrag aangepast zou u dit ook willen veranderen in Toon
Reputatie 7
Badge +2
@waterman

Goed dat je het via deze weg aan ons doorgeeft. Ik heb de juiste gegevens m.b.t. je nieuwe termijnbedrag naar je Toon gestuurd. Dit kun je binnen nu en 24 uur zien onder je Status Verbruik.

Groet, Urgel
Reputatie 2
Badge +1
Kunnen jullie mijn termijn ook pushen naar Toon. Heb mijn klantnummer aangepast. Was oude EON klant nu eneco. Nieuwe klantnummer staat in mijn profiel. O ja, binnenkort stopt wel de overeenkomst voor Toon, maar in de koude wintermaanden meld ik me wel weer aan 🙂 In de zomer gebueren er op energie gebied weinig spannende zaken. Door de tijdelijke stop weer wat euries verdiend.
Reputatie 7
Badge +2
Kijk eens aan @Koopie! Leuk te lezen dat ook jij je hebt aangesloten bij Eneco 😃. Ik help je graag verder met je verzoek, maar daar stuit ik meteen op een probleem 😞 . Het klantnummer in je profiel is niet een Eneco klantnummer. Zou je het juiste klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel?

Groet, Urgel
Reputatie 2
Badge +1
Is toch het juiste nummer als ik inlog. Heb nu scherm openstaan. Kan het zijn dat jullie de nummers nog niet herekennen door de overname van E.O.N naar Eneco. Want ik moet ook op een andere manier inloggen dan de oude bestaande klanten ??
https://mijn.welkom-bij.eneco.nl/

Ik kan je evt een pm sturen oid met prinscreen ?

Leon
Reputatie 7
Badge +2
@koopie

Dit is inderdaad de website waarop, voor nu, oud E.ON klanten kunnen inloggen. Een pb met wat meer gegevens kan inderdaad helpen. Ik zie deze graag tegemoet.
Badge
Kan mijn termijnbedrag ook aangepast worden?
Hallo

Heb vandaag mijn jaarafrekening gekregen en mijn termijn bedrag is verlaagd nu wil ik die verhogen naar 80 euro. Zou dit naar de toon gepuchd kunnen worden. Alvast bedankt
Badge +1
Goedemorgen, ik heb net mijn maandtermijn aangepast, willen jullie deze pushen naar mijn Toon. Dankjewel.
Reputatie 5
Badge +1
Goedemorgen @Monique

ik heb jouw termijnbedrag aangepast naar € 80,- op basis van je verbruik. Ook heb ik de gegevens naar de Toon gestuurd. Het duurt even voordat dit zichtbaar is in Status Verbruik.

Groet,
Mitchel
Reputatie 5
Badge
@Toonusernieuw

Het nieuwe ingeschatte verbruik heb ik doorgestuurd naar je Toon. Deze is binnen 24 uur zichtbaar.

Fijn weekend, Emel
Reputatie 2
Badge
Ik heb mijn termijnbedrag verhoogd, kunt u deze aanpassen in mijn toon?

goedemiddag ,ik heb mijn termijn bedrag weer verhoogd na ontvangen van jaarafrekening .

willen jullie mijn nieuwe bedrag aanpassen aan het verbruik te zien op Toon ?

B.v.D. groet Theobarendrecht

Reputatie 2
Badge
Beste,
Is mijn termijnbedrag al aangepast op toon?
Reputatie 7
Badge +2

@T. van Gulden 

 

Voeg even je klantnummer toe aan je profiel. Dan stuur ik het nieuwe ingeschatte verbruik naar Toon.

 

Groeten Chantal 

Reageer