beantwoord

Aanpassen termijnbedrag in Toon

Ik heb mijn termijn bedrag aan gepast kan die nasr de toon gestuurd worden ?

Vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Danielle 12 december 2017, 08:44

@A. wilkes,

Het klantnummer die je in een openbare reactie hebt geplaatst, heb ik verwijderd. Dit i.v.m. je privacy.
De inschattingen die horen bij het nieuwe termijnbedrag heb ik aangepast en naar Toon verstuurd! 🙂

Bekijk origineel

65 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
A wilkes wrote:

Ik heb mijn termijn bedrag aan gepast kan die nasr de toon gestuurd worden ?

Vriendelijke groet,

Hoi A. Wilkes,

Dit wil ik graag voor je doen. Wil je het klantnummer bijwerken in je gegevens?

Groet, Audrey
Reputatie 6
Badge +6
@A. wilkes,

Het klantnummer die je in een openbare reactie hebt geplaatst, heb ik verwijderd. Dit i.v.m. je privacy.
De inschattingen die horen bij het nieuwe termijnbedrag heb ik aangepast en naar Toon verstuurd! 🙂
Bedankt
Badge +1
Ik heb mijn termijn bedrag aangepast, zouden jullie dit naar mijn toon willen sturen.
Bij voorbaat dank

Groetjes Jolanda H
Reputatie 5
Hi @Jolanda H,

Door de toevoeging van het Toon abonnement stond je termijn op €104.50.
Bij het zo aanpassen van je termijn, zo dat Toon hier ook mee rekent, kan ik geen decimalen hanteren. De aanpassing is verwerkt maar het bedrag staat dus op €104 rond.
Is dat ook goed?

Groet, Vincent
Badge +1
Vincent wrote:

Hi @Jolanda H,

Door de toevoeging van het Toon abonnement stond je termijn op €104.50.
Bij het zo aanpassen van je termijn, zo dat Toon hier ook mee rekent, kan ik geen decimalen hanteren. De aanpassing is verwerkt maar het bedrag staat dus op €104 rond.
Is dat ook goed?

Groet, Vincent

Hallo Vincent,

Dan staat het termijnbedrag goed ingesteld.
Dank je wel.

Groetjes Jolanda H
Reputatie 5
Te gek! Graag gedaan zover Jolanda.

Fijn weekend.
Ik heb mijn termijnbedrag veranderd kunnen jullie die doirsturen naar mijn toon.

Bij voorbaat hartelijk dank
Reputatie 7
Badge +6
@A. Wilkes

Ik heb nieuwe verbruiken naar je Toon gestuurd. Deze zie je later op de dag in je Toon verschijnen.
Goedemiddag ik heb mijn termijn bedrag aangepast, zou u dit ook willen veranderen in ''Toon''.

Bij voorbaat hartelijk dank.
Reputatie 6
Badge +6
@Sniekmaas,

Goed dat je het aangeeft. De inschattingen heb ik aangepast aan je nieuwe termijnbedrag. Toon zal dit straks ontvangen.
dank je Danielle.
Badge
Goede Morgen

Ik heb mijn termijn bedrag aangepast, zouden jullie dit naar mijn toon willen sturen.

Bij voorbaat dank
Reputatie 3
Hoi @Castilla,

Leuk je ook dit forum tegen te komen! Natuurlijk help ik je graag aan het nieuw ingeschatte verbruik op Toon, binnen 24 uur is dit zichtbaar. Wel raad ik je aan ook de aanpassing van je termijnbedrag voortaan door ons te laten uitvoeren, zo kunnen we daarmee ook direct de inschatting op Toon wijzigen. Nu moet eerst jouw wijziging ongedaan gemaakt worden, om op basis van ingeschat verbruik tot het gewenste bedrag te komen.

Als je nog vragen hebt, vernemen we dat uiteraard graag van je!
Badge
Goedemiddag,

Ik heb mijn termijn bedrag aangepast, zou u dit ook kunnen aanpassen in ''Toon''?

Bij voorbaat hartelijk dank.
Reputatie 3
Ha @matthijs.deboer,

Bedankt voor je bericht. De aanpassing in Toon is voor mekaar, binnen 24 uur is dat zichtbaar voor je. Ook voor jou het advies de wijziging van het termijnbedrag voortaan door ons te laten uitvoeren zodat jouw Toon hier beter rekening mee kan houden.

Veel (bespaar)plezier!
Badge
@Rodney Bedankt voor je super snelle reactie!
Badge
bedankt @Rodney ik zal volgende keer jou advies volgen.
Goedemiddag,

Ik heb mijn termijnbedrag iets aangepast.
Zou deze in Toon aangepast kunnen worden?

Alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +4
@Renemans

Ook voor jou heb ik het ingeschatte verbruik aangepast en doorgestuurd naar jouw toon 🙂
Ik heb mijn termijn bedrag door advies van toon opgehoogd willen jullue mijn nieuwe termijn bedrag doorsturen naar toon. Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +4
Hallo @A wilkes

Ik heb het ingeschatte verbruik aangepast, naar aanleiding van de termijn verhoging, en dit doorgestuurd naar jouw Toon.
Hallo ik heb onlangs mijn termijn bedrag verhoogt kunt u dat naar toon sturen
Mvg marco
Reputatie 7
Badge +6
@Vibrant

Ik heb nieuwe verbruiken naar je Toon gestuurd. Deze zie je vandaag in je Toon verschijnen.
Reputatie 7
Badge +5
Vandaag 28-3-2018 heb ik mijn termijn bedrag verhoogd via mijn Eneco.
Willen jullie dit pushen naar mijn Toon.
Opmerking: hij is nu uitsluitend in gebruik om gegevens te loggen en niet als thermostaat.
Ik hoor graag.
Groet, Theo.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen