Aanbieding Eneco Philips Hue lampen | Eneco Community
beantwoord

Aanbieding Eneco Philips Hue lampen

Lekkere aanbieding van Eneco. Een starterspakket kost 199.95. Bij de apple store kost een starterspakket 99.95 met 2 lampen en een bridge, een losse lamp kost 29.95. Nog altijd ruim 70 euro voordeliger bij de apple store dan bij eneco. Waarom is dit verschil zo groot vraag ik mij af???
icon

Beste antwoord door hmay 7 oktober 2014, 13:37

Je haalt Hue (kleur) en Hue Lux (alleen wit) door elkaar.
Het starterspakket van 99,95 betreft hier de Hue Lux lampen, deze zijn een stuk goedkoper.
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

48 Reacties

Reputatie 3
Badge
Je haalt Hue (kleur) en Hue Lux (alleen wit) door elkaar.
Het starterspakket van 99,95 betreft hier de Hue Lux lampen, deze zijn een stuk goedkoper.
Je. Deels gelijk . Eneco levert een gratis Hue Lux lamp. En het plaatje gaat uit van de luxe versie. Dus twee kleurende LED lampen en een witte. Bij de apple store heb je ook een startpakket met kleurende LEDS voor 199.95. Maar dan heb je 3 kleurende LEDS. Dan is de apple store toch net wat voordeliger??
@hanswaaijers,

Uitgaande van wat er in de nieuwsbrief staat krijg je hetzelfde pakket als in de apple store. Je krijgt bij eneco ook een Hue lux erbij.
ik moest dit ook eerst even 2 keer goed lezen, maar het klopt wel. Bij Bol.com kost zo een pakket ook 200 euro, maar hier (bij Eneco)zit idd een extra lamp bij.

gr.
Reputatie 6
Badge +1
@moderators,

Ik zit op mij. Aanbiedingslink nog te wachten 😞
Reputatie 7
Badge +6
@Allen,

Voor de duidelijkheid: In het aanbod zitten inderdaad 4 lampen, 3 Hue (gekleurde) en 1 Lux.
Reputatie 6
Badge +1
Heeft er iemand een link naar de aanbieding, zoals in deze topic besproken. Hoe goed ik ook zoek. Ik vind hem niet, terwijl het misschien erg interessant voor me kan zijn. Ik wil er dus "als de kippen" bij zijn. (De lampen zijn altijd stiller dan de haan 🙂 )
Reputatie 7
Badge +6
@Jvp,

Hierbij de link naar de aanbieding 'Bedien Philips Hue met Toon.'
Badge +5
@Jvp,

Toch vreemd dat ik niet weet wat er in de nieuwsbrief staat. Ik heb 'm nog steeds niet en baal ervan op deze wijze te moeten zoeken naar nieuws.
Badge +5
@Jvp,

Hoi Daniele, ik heb zojuist mijn gegevens ingevuld op de pagina volgens de link op de iPad.
Dan komt er een reactie dat de pagina niet wordt gevonden.

Het gaat echt slecht met de goede werking van de Eneco sites. Kan ook al geen Tussenstand Slim "Dag" inzien (bekend bij Folkert) en dit werkt ook niet.
Hier word ik niet vrolijk van.
Reputatie 7
Badge +6
@Yobotje,

Ik raad je aan om op de nieuwsbrief per e-mail te wachten en via daar door te klikken naar de pagina, want het inschrijven lukt dan in ieder geval. Dit is een voorbeeld link en ik had erbij moeten zetten dat het niet geheel werkt. Sorry daarvoor.

De nieuwsbrief wordt verspreid verstuurd in deze week, vandaar dat het kan zijn dat jij hem nog niet hebt ontvangen. We zijn je niet vergeten hoor 😉 het nieuws komt jou ook tegemoet.
Badge +5
Dank je wel, Danielle. 😉
Reputatie 6
Badge +1
@Jvp,

Dank je wel. Ik heb hem vanmiddag bonnen gekregen en natuurlijk ingetekend.
Reputatie 7
Badge +7
Volgens mij denken ze bij Eneco dat de klant miljonair is pfft 200 euro voor 4 lampen.
oja ook de slimme steeeekers niet te vergeten , die komen ook nog bij de besparing
eee ik bedoel de kosten :)
die je dan met Toon en foon kan bedienen.

weinig besparing dit jaar voor de meeste zo te lezen:(
Reputatie 3
Badge
Ja ik vind ze ook een tikkel aan de duren kant zeker ook omdat het basisstation van Hue er bij gekocht moet worden omdat de lampen niet direct met Toon communiceren.

Ik vraag me dan ook nog steeds af wat de extra toevoeging is om ze met Toon te bedienen.
Hue heeft zelf ook een app met denk ik veel meer mogelijkheden.

Ik kan nergens lezen of je via Toon de lampen alleen aan of uit kan schakelen of dat je ook de kleuren kan instellen?
Reputatie 7
Badge +7
oja dat noemen ze dan duurzaam en energie besparend :)
niks duurzaam aan , en kost alleen bergen met geld

voor +- 16 eurie,s heb je bij de actxxx 5 meter met alle kleuren van de regenboog
led snoer incl ab. heb ik vernomen.

tel uit je winst 🙂
Badge +5
Ja, stevige uitgave. Na de uitgave van de Fibaro slimme stekkers trekt moeders toch even aan de gadget-rem.
Gelijk heeft ze, "nice to have".
Reputatie 3
Badge
Ik denk dat ik ga afwachten tot er meer info komt wat je nu precies met de toon kan bedienen als het alleen de lampen aan uit is kan je net zo goed een slimme stekker tussen je lamp zetten.
daar heb je dan ook voor het zelfde geld ook 4 stekkers voor.
Ja, stevige uitgave. Na de uitgave van de Fibaro slimme stekkers trekt moeders toch even aan de gadget-rem.
Gelijk heeft ze, "nice to have".

Hoi Theo,

Ja dat klopt natuurlijk helemaal; daarom doe ik het maar in etappes.
En misschien hebben we 15 oktober, als de winnaars bekend worden, geluk en vallen we in de prijzen........
Ik heb wel m'n stinkende best gedaan hoor!
Reputatie 7
Badge +6
@pieterzegwaard

Met de Philips Hue app kun je de scenes instellen wat betreft kleuren e.d. Toon biedt de mogelijkheid om 4 van deze scenes opslaan.
Reputatie 6
Badge +1
Ja ik vind ze ook een tikkel aan de duren kant zeker ook omdat het basisstation van Hue er bij gekocht moet worden omdat de lampen niet direct met Toon communiceren.

Ik vraag me dan ook nog steeds af wat de extra toevoeging is om ze met Toon te bedienen.
Hue heeft zelf ook een app met denk ik veel meer mogelijkheden.

Ik kan nergens lezen of je via Toon de lampen alleen aan of uit kan schakelen of dat je ook de kleuren kan instellen?

Het is net waar je prio liggen, en hoe ver je wilt gaan in de homedomatica trend. Toon heeft altijd mindere functies dan de app of hardware van de fabrikant. Bij de slimme stekker, heeft de fibaro centrale ook meer mogelijkheden.
De lampen is een qualiteits produkt. En qualiteits produkten kosten veel geld. Nu 299 en een de losse lampen kosten rond de 30 euro voor de lux versie en 59 voor de andere versie. En de enigste toegevoegde waarde is dat ze mee kunnen kleuren, met je geboel, leefstijl,lezen etc. Zo is er voor ieder moment het juiste licht selecteerbaar. En ja ....wit is ook maar wit. 😳
Qua Fibaro slimme stekkers is dat zo, maar er komt ook op de Toon een uitbreiding om meer uit deze slimme stekkers te halen.
Denk bv aan de programmering bv.

En als je meteen een groter aantal koopt is dit ook een leuke aanbieding:

http://fibarozwaveshop.com/nl/product/fibaro-slimme-stekker-actie/

Per stekker is Eneco nu nog voordelig, maar deze site is ook handig om in de gaten te houden:

http://www.ramar-security.nl/eshop/home-automation/modules/fibaro-tussenstekker.html
Reputatie 3
Badge
@pieterzegwaard

Met de Philips Hue app kun je de scenes instellen wat betreft kleuren e.d. Toon biedt de mogelijkheid om 4 van deze scenes opslaan.

Oke top dat is dan toch wat meer dan alleen aan en uit.

Toch nog een overweging waard dan.

Gelukkig komt de sint bijna aan 🙂
Reputatie 6
Badge +1
Ik heb alles ook in overweging. Zeker nu de hue lampen ook met de hwz overweg kunnen. In mijn geval is het dan hwz en Toon.

Ik heb alleen 1 probleem. In mijn huiskamer heb ik maar 1 lamp met grote fitting. Dus ik twijfel nog over de aanbieding. Maar misschien heeft er iemand direct een hue over (uit de Eneco actie) die ik dan voor een leuk prijsje kan overkopen. De brigde heb ik namelijk al
Reputatie 6
Badge +1
Beste moderators,

Ik heb ingetekend op de aanbieding. (Hue startersset + een hue lux) echter is deze actie de lampen met e27 fitting. Nu is mijn vraag het volgende:

Is het straks ook mogelijk om de hue startersset in GU10 uitvoering te krijgen (is even duur) met de hue lux lamp met E27 fitting, voor dezelfde actieprijs. Deze hue lampjes ( met GU10 fitting) zijn kleiner, waardoor ze ook binnen de armetuur van de lamp vallen. Zeker als ik moet werken met een verloopfitting van e14 naar E27 of GU10, Voor de hue lux lamp met grote fitting, heb ik wel een pekje, op de overloop. Maar de kleurlampen, wil ik toch echt in de kamer gaan gebruiken.

Ik hoor graag ofdat straks deze combinatie als aanbieding ook mogelijk is. Misschien dat meer klanten hetzelfde probleem hebben als ik.
Daarbij misschien een overweging om deze verloopjes E14 naar e27/ e14 naar gu10/e27 naar gu10
( producent elro ) ook in het assortiment op de Eneco webshop op te nemen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen