Aaan/uit of open therm. | Eneco Community
beantwoord

Aaan/uit of open therm.

Badge +1
Toon 1 stond op aan/uit. nu heb ik Toon 2 en die staat op open therm. Er is niets veranderd in de aansluiting op de cv-ketel. Nu maak mijn cv-ketel heel veel lawaai als hij opstart. Kan ik deze instelling veranderen of kunnen jullie dat doen op afstand /
icon

Beste antwoord door Brandje 2 februari 2019, 14:14

Op afstand kan dat zeker niet.
Toon®️ volgt in principe de gekozen aansluiting op je CV.
Als die aansluiting op OenThetm zit, dan is de aansluiting met Toon1 nooit goed geweest.
Je kan op Toon®️ de koppeling laten controleren door op de 2 gebogen pijltjes te drukken daar waar opentherm staat.

Als je CV opstart met veel lawaai denk ik eerder aan een storing in je CV. Bv ventilatie......
Dan zou ik je onderhoudsmonteur gaan bellen.

Bekijk origineel

3 Reacties

Op afstand kan dat zeker niet.
Toon®️ volgt in principe de gekozen aansluiting op je CV.
Als die aansluiting op OenThetm zit, dan is de aansluiting met Toon1 nooit goed geweest.
Je kan op Toon®️ de koppeling laten controleren door op de 2 gebogen pijltjes te drukken daar waar opentherm staat.

Als je CV opstart met veel lawaai denk ik eerder aan een storing in je CV. Bv ventilatie......
Dan zou ik je onderhoudsmonteur gaan bellen.
Badge +1
Dank voor je reactie ik ga het uitproberen.
Suc6 Jolanda!👍

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen