beantwoord

2 ketels aansturen met Toon

Beste Toon-community,
Wij hebben 2 ketels in ons huis, 1 op de vliering die alle radiatoren, het tap-water en de vloerverwarming in de badkamer regelt, en 1 in de garage die de vloerverwarming in de keuken en woonkamer regelt. De thermostaat van de 1ste ketel hangt in de badkamer, de thermostaat van de 2e ketel hangt in de woonkamer. Is het mogelijk om met de Toon-thermostaat beide thermostaten te vervangen? Ofwel om met de Toon thermostaat zowel ketel 1 als ketel 2 aan te sturen?
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Groet, Johan
icon

Beste antwoord door Brandje 21 maart 2018, 12:00

Hoi Johan,

Toon®️ kan maar thermostaat zijn voor 1 CV bv in je garage.
Dus bij jou zou het mooi zijn om Toon®️ in de huiskamer te hangen en de thermostaat in badkamer te laten hangen.
Wel zou ik voor Toon®️ de OpenTherm aansluiting op je CV benutten.
Ik weet niet of je dat weet, maar Toon®️ moet bedraad aangesloten worden op de CV. Draadloos is dus niet mogelijk.

Bekijk origineel

2 Reacties

Hoi Johan,

Toon®️ kan maar thermostaat zijn voor 1 CV bv in je garage.
Dus bij jou zou het mooi zijn om Toon®️ in de huiskamer te hangen en de thermostaat in badkamer te laten hangen.
Wel zou ik voor Toon®️ de OpenTherm aansluiting op je CV benutten.
Ik weet niet of je dat weet, maar Toon®️ moet bedraad aangesloten worden op de CV. Draadloos is dus niet mogelijk.
Bedankt voor je snelle reactie @Brandje!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen