Home

Vraag: Zijn er problemen bij InSided?

Brandje Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Brandje heeft ontvangen van andere leden.

500 terawatt
Reacties: 28741
Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

2 januari 2017, 20:34

Als ik wil vernieuwen gebeurt er niets.......
Wat is er aan de hand?
Groet Ton; Toon® v.4.4.21; Toon® Veldtester & Innovator; PV1920W; Opwek p/j 1700kWh; 6 Sl. Stekkers scènes via Triggi; 4 Rookmelders; 12 Hue
Toon eerste bericht Verberg eerste bericht
Resultaten 76 tot en met 97 van 97
  • Brandje Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Brandje heeft ontvangen van andere leden.

500 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

9 mei 2017, 20:57

Ton van Rijn wrote:

Op mijn mobiel erger ik me ook dood aan het steeds opnieuw moeten inloggen!!:@

Probeer eens een paar tabbladen met het forum open te houden.
    Dat lukt bij min prima om het uitloggen te voorkomen.
    Groet Ton; Toon® v.4.4.21; Toon® Veldtester & Innovator; PV1920W; Opwek p/j 1700kWh; 6 Sl. Stekkers scènes via Triggi; 4 Rookmelders; 12 Hue
  • Ton van Rijn

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Ton van Rijn heeft ontvangen van andere leden.

500 megawatt
    Reacties: 499
    Klant aan huis

Klant aan huis

Verkenner

Verkenner

9 mei 2017, 23:58

21 tabbladen. Geen succes!

1 Bijlage

Toon 07-2014 (4.3.20) 5x slimme stekker, 6x rookmelder, 18x Hue, 7x 265w zonnepanelen. Toon Zon. Fibaro HC2. Innovator. Warmtewinner tester!
  • picardo

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten picardo heeft ontvangen van andere leden.

1 gigawatt
    Reacties: 113
    Verkenner

Verkenner

Klant aan huis

Klant aan huis

10 mei 2017, 04:07

Het ingelogd blijven is hier een drama inderdaad . Maak niet uit hoe ..
  • Brandje Auteur

500 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

10 mei 2017, 09:35

Ton van Rijn wrote:

21 tabbladen. Geen succes!

Ik begrijp het!
    Jammer Ton.
  • Yobotje

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Yobotje heeft ontvangen van andere leden.

100 terawatt
    Reacties: 3687
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

10 mei 2017, 13:12

picardo wrote:

Het ingelogd blijven is hier een drama inderdaad . Maak niet uit hoe ..

Echt een drama.
    Houdoe, Theo. 5x Sl. Stekker; Softw. 3.7.9; Firmw. Ketelmod. 37, Meterad. 35/39; OT; Toon® 2014-2. Poll: Schakelschema's, CV ketelwaterdruk
  • Brandje Auteur

500 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

10 mei 2017, 13:29

Ik blijf het vreemd vinden waarom ik gewoon net 114 tabbladen dicht gooi en weer een nieuwe tabblad start ik gewoon ingelogd blijf.
    Komt dat misschien omdat ik bij favorieten de forumpagina als startpagina heb staan?
  • Yobotje

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Yobotje heeft ontvangen van andere leden.

100 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

10 mei 2017, 20:13

Brandje wrote:

Ik blijf het vreemd vinden waarom ik gewoon net 114 tabbladen dicht gooi en weer een nieuwe tabblad start ik gewoon ingelogd blijf.
    Komt dat misschien omdat ik bij favorieten de forumpagina als startpagina heb staan?

Ton, De ingelogde forumpagina is bij mij ook Favoriet.

Yes na drie keer inloggen kan ik mijn bericht plakken. :@

Als ik jouw bericht opnieuw open via de email link dan moet ik opnieuw inloggen.
    Omdat ik voornamelijk op een  iPad werk houd ik geen grote hoeveelheid tabs open.
    EN iedere email met een Eneco link gaat gepaard met opnieuw inloggen en als dat nu eens op een korte manier kon, nee AANMELDEN, INLOGGEN, ENECO URL met Mijn Eneco waar ook ingelogd blijven staat aangevinkt en vervolgens kom ik in het topic bovenaan. Hierna terug naar de email link en dan kom ik in het bedoelde bericht. Ik noem dat jojoën en dat doet laat Eneco al maanden toe.
    Waar ik helemaal van baal is dat de moderator reactie niet komt en als die komt dan is deze van hetzelfde karakter als bij de slimme stekkers. VAAG en nietszeggend wanneer het opgelost is. Geen prioriteit dus voor die enkele klanten.
    Kom op Moderator laat van je horen en geef er prioriteit aan.

Terwijl ik dit bericht aan het "Reageer op dit bericht" quote probeer ik het te plaatsen en Nee, eerst weer inloggen dus snel het hele bericht kopieren zodat ik het na inloggen weer kan plakken. Duuuuh
    Houdoe, Theo. 5x Sl. Stekker; Softw. 3.7.9; Firmw. Ketelmod. 37, Meterad. 35/39; OT; Toon® 2014-2. Poll: Schakelschema's, CV ketelwaterdruk
  • picardo

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten picardo heeft ontvangen van andere leden.

1 gigawatt
    Reacties: 113
    Verkenner

Verkenner

Klant aan huis

Klant aan huis

10 mei 2017, 20:21

Brandje wrote:

Heb ik ook als startpagina staan ... Geen effect .. Gewoon blijven inloggen , inloggen en inloggen .
  • Yobotje

100 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

10 mei 2017, 20:30

picardo wrote:

Brandje wrote:

Heb ik ook als startpagina staan ... Geen effect .. Gewoon blijven inloggen , inloggen en inloggen .

Na ontvangen van jouw email met link dus ook weer opnieuw inloggen ondanks dat ik nog geen twee minuten eerder in hetzelfde topic zat.
    Fijn dat inloggen, inloggen,inloggen, inloggen,inloggen, inloggen,inloggen, inloggen,inloggen, inloggen,inloggen, inloggen,inloggen, inloggen,inloggen, inloggen,
    Zou een moderator dit merken, iets mee doen, zich ook boos maken, geërgerd zijn door onze berichten?
  • Brandje Auteur

500 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

10 mei 2017, 21:23

[quote=Yobotje]
    picardo wrote:

Brandje wrote:

Na ontvangen van jouw email met link dus ook weer opnieuw inloggen ondanks dat ik nog geen twee minuten eerder in hetzelfde topic zat.
    Fijn dat inloggen, inloggen,inloggen, inloggen,inloggen, inloggen,inloggen, inloggen,inloggen, inloggen,inloggen, inloggen,inloggen, inloggen,inloggen, inloggen,
    Zou een moderator dit merken, iets mee doen, zich ook boos maken, geërgerd zijn door onze berichten?

Hoi Theo,

Zo gauw worden die niet boos!
    Overigens als ik na een bestaand tabblad, een nieuw topic aanklik sta ik gewoon ingelogd en blijf ingelogd. Iedere keer geldt dat voor een nieuw topic wat ik aan klik, als ik dan niet oplet heb ik zo enige tientallen tab's openstaan en die klik ik dan in 1 keer weg!
  • KellyKelly

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Kelly heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 2398
    Gespreksmaster

Gespreksmaster

Verkenner

Verkenner

Helpende Hand

Helpende Hand

Klant aan huis

Klant aan huis

Co-creatie

Co-creatie

11 mei 2017, 10:48

Vreselijk irritant natuurlijk, steeds opnieuw moeten inloggen. Ik heb het aangekaart en hoop snel meer te horen!
  • Yobotje

100 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

11 mei 2017, 14:07

Heel graag Kelly, ik waardeer je reactie en hoop snel meer te horen.
  • Yobotje

100 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

25 mei 2017, 18:47

Yobotje wrote:

Heel graag Kelly, ik waardeer je reactie en hoop snel meer te horen.

Bericht voor @Kelly en @Danielle.
    Na het aanpassen van de mogelijk beperkende maatregelen in de Safari browser blijft de inlog problematiek toch aanwezig om na een email link direct in het topic bericht te komen zonder via "Mijn Eneco" te moeten aanmelden en inloggen.
    Op het Community Event hoorde ik ook anderen die daarmee te kampen hebben.

Wellicht dat de man van Insided, die ik gisteren sprak en zijn naam helaas niet meer weet, nog iets kan doen en anders wacht ik maar tot de nieuwe forum versie.
    Ik ga ervan uit dat dat probleem dan voorgoed over is.
  • Ton van Rijn

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Ton van Rijn heeft ontvangen van andere leden.

500 megawatt
    Klant aan huis

Klant aan huis

Verkenner

Verkenner

25 mei 2017, 20:05

Zo fijn dat het op het andere forum niet hoeft.
    Hier idd het hardnekkige #®ot# probleem.
    Toon 07-2014 (4.3.20) 5x slimme stekker, 6x rookmelder, 18x Hue, 7x 265w zonnepanelen. Toon Zon. Fibaro HC2. Innovator. Warmtewinner tester!
  • KellyKelly

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Kelly heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 2398
    Gespreksmaster

Gespreksmaster

Verkenner

Verkenner

Helpende Hand

Helpende Hand

Klant aan huis

Klant aan huis

Co-creatie

Co-creatie

2 juni 2017, 15:14

@Allen,

Ik heb navraag gedaan hierover en onlangs is er om veiligheidsredenen iets veranderd aan de instelling waardoor er opnieuw ingelogd moet worden. Het technische verhaal bespaar ik jullie maar verandering op kort termijn is niet te verwachten. Sorry voor de irritatie!
  • Ton van Rijn

500 megawatt
    Klant aan huis

Klant aan huis

Verkenner

Verkenner

2 juni 2017, 21:38

Afweging veiligheid vs gebruiksvriendelijkheid.

Het lijkt wel een bank of of DigiD.

Kom op vrinden en denk eens na. Niets persoon links Kelly, je geeft het ook maar door waarvoor mijn dank.

Ben blij dat ik binnenkort meer op een ander forum te vinden ben waar dit euvel niet aan de orde is.
    (Ook insided en Eneco)
    Tot de 13e allen!
  • Yobotje

100 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

2 juni 2017, 23:55

Ton van Rijn wrote:

Afweging veiligheid vs gebruiksvriendelijkheid.

Het lijkt wel een bank of of DigiD.

Kom op vrinden en denk eens na. Niets persoon links Kelly, je geeft het ook maar door waarvoor mijn dank.

Ben blij dat ik binnenkort meer op een ander forum te vinden ben waar dit euvel niet aan de orde is.
    (Ook insided en Eneco)
    Tot de 13e allen!

Tot dan Ton, nog even hannesen.
  • Yobotje

100 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

19 juni 2017, 00:21

Nog maar eens kijken hoe het nu gaat op het eerste oude forum, vandaag de SSID's gereduceerd en in de I-Devices het ip nr vastgezet en warempel ik kan gewoon verder op het oude forum zonder opnieuw inloggen.
    Maar ik wacht nog op een reactie op dit bericht want over het algemeen gaat het dan fout met de email link naar de reactie. Ff w88en dus.
    Zou het dan toch.......
  • Brandje Auteur

500 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

19 juni 2017, 01:06

Ik plaats ff ook hier een reactie; kijken of dat goed werkt bij je Theo.
    Zoals ik ik al in het Toon® forum schreef: "nog niet juichen"
  • Yobotje

100 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

19 juni 2017, 07:12

Hier wel inloggen op de email melding, helaas.
    Toch nog even niet te voorbarig reageren.
  • Brandje Auteur

500 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

19 juni 2017, 08:02

Oké, we wachten af!
  • Yobotje

100 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

19 juni 2017, 09:56

Brandje wrote:

Oké, we wachten af!

Het inloggen is nog steeds maar wel korter in maatregelen dan eerder

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)