Sticky

Welkom bij de nieuwe Eneco Community!

Reputatie 2
Badge +2
  • Community Manager
  • 295 reacties
Een hele nieuwe jas voor de Eneco Community. Een nieuw design. Nieuwe functies. En een nieuwe indeling. Welkom bij de vernieuwde community.

De afgelopen maanden is er hard gewerkt. Via een aantal testen hebben jullie al het een en ander kunnen zien en vandaag is het zover, de nieuwe community staat live! Hieronder een overzicht van wat er nieuw is:

Een nieuw design. Dat was je vast al opgevallen. Een rustig design, met meer beelden. We hopen dat iedereen zo nog sneller de weg kan vinden op de community.

Een nieuwe indeling. De categorieën zijn opnieuw ingedeeld. Zo is het net wat makkelijker zoeken naar dat ene topic.

En nieuwe functies. Op de homepage zijn nu ook blogs te zien. Ook zijn er nieuwe mogelijkheden om mee te denken met Eneco, daarover binnenkort meer. In het schrijven van topics en reacties is het nu mogelijk om iemand te noemen (door de @ te gebruiken en dan de naam van de gebruiker toe te voegen).

Kijk rustig rond, voel je thuis. We zijn erg benieuwd wat jullie er van vinden!

8 Reacties

Reputatie 4
Badge +7
Hoi Stefan,

De eerste indruk geeft een fris uiterlijk.
Moet er nog wel erg aan wennen, maar dat komt vast goed.
Leuk de vele extra plaatjes, die geven het design een feestelijk tintje.
Reputatie 2
Badge +2
Bedankt @Brandje 🙂
Reputatie 3
Badge +3
Hoi Stevan,

Had al even een reactie op twitter geolaatst. De nieuwe forum zier er zeker mooi uit. Zal wennen worden aangezien de site via browsers op mobiel niet in desktop werkt.

Hierdoor is het onprettig door de items te surfen.
Reputatie 2
Badge +2
Dankjewel @mpleizr. Je bedoelt de desktop-versie activeren op mobiel denk ik? Die is nu niet meer werkzaam inderdaad. Ik zal navragen of dat mogelijk is!
Reputatie 3
Badge +3
Klopt @Stefan wachten we even af of het zou kunnen
Reputatie 4
Badge +7
Stefan wrote:

Bedankt @Brandje :)

Hoi Stefan,

Ik zie nu dat als je een reactie hebt geplaatst; dan ontbreekt het (mini)plaatje van mij.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Stefan,

Mijn eerste indruk is, WoW. Wat een prachtig nieuwe community hebben we weer!
Ik moet nog wel erg wennen aan het nieuwe frisse uiterlijk, dat komt zeker goed.

Blogs zijn leuk om te lezen, ik ben blij dat er nu bij besparen ook word gesproken om de aanvoer te verlagen van de CV ketel! Dikke plus punt 👍🏻
Reputatie 4
Badge +4
Hoi Stefan, dit ziet er even anders uit maar wel prima met de tijd mee. Duidelijk waar je wat kunt vinden!
Het gaat vast snel wennen.
Groet, Theo.

Reageer