Home

Eneco beloond met NCCA Customer First Technology Award

StefanStefan Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Stefan heeft ontvangen van andere leden.

Communitymanager
Reacties: 291
Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Klant aan huis

Klant aan huis

Huisgenoot

Huisgenoot

Helpende Hand

Helpende Hand

Duurzaam

Duurzaam

21 april 2017, 11:48

Samen met een aantal klanten is de afgelopen maanden hard gewerkt aan het vereenvoudigen en versnellen van het ontvangen van de jaarnota. Daar zijn grote vernieuwingen uitgekomen. Zo hoef je na het doorgeven van de meterstanden geen drie weken te wachten op je jaarnota, maar ontvang je deze direct. Daarnaast is het tegenwoordig ook mogelijk om de meterstanden door te geven via een chatbot op Facebook Messenger.

We zijn trots dat de inspanningen zijn beloond met een mooie prijs: de NCCA Customer First Technology Award. De jury schreef het volgende over Eneco: “De NCCA Technology Award is uitgereikt aan Eneco voor de overtuigende wijze waarop dit energiebedrijf middels moderne technologie het belangrijke klantproces rondom de jaarrekening heeft verbeterd. Via een chatbot kunnen klanten in één keer hun meterstanden doorgeven, waarna zij hun online jaarnota en eventuele tegoeden ontvangen plus termijnbedragen kunnen aanpassen.”

Resultaten 1 tot en met 3 van 3
  • mAiden

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten mAiden heeft ontvangen van andere leden.

500 gigawatt
    Reacties: 1819
    Verkenner

Verkenner

Co-creatie

Co-creatie

Klant aan huis

Klant aan huis

Toon-expert

Toon-expert

21 april 2017, 12:06

Hoi Stefan,

Gefeliciteerd met het behalen van de prijs.

Ik wil de feest vreugde niet verpesten.
    Maar toen ik in November mij meterstanden door wou geven, had ik extra het automatisch uitlezen uitgezet (Administratief uit). Mocht inderdaad zelf de standen doorgeven, maar had niet binnen 24uur mij jaarnota. Maar dit duurde ongeveer 3 weken. Als ik Folkert niet had gevraagd was dit termijn waarschijnlijk nog langer. Hoop dat dit dit jaar beter gaat? Wel binnen 24uur de jaarnota klaar staat, ook als je slimme meters hebt.
    Toon® SW: 3.7.9 ~ Nefit OT ~ Toon® Innovator ~ 7 Slimme Stekkers ~ Domoticz: V3.7398 ~ Windows 10 PRO Insider Preview: 16199
  • StefanStefan Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Stefan heeft ontvangen van andere leden.

Communitymanager
    Reacties: 291
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Klant aan huis

Klant aan huis

Huisgenoot

Huisgenoot

Helpende Hand

Helpende Hand

Duurzaam

Duurzaam

21 april 2017, 12:18

mAiden wrote:

Hoi Stefan,

Gefeliciteerd met het behalen van de prijs.

Ik wil de feest vreugde niet verpesten.
    Maar toen ik in November mij meterstanden door wou geven, had ik extra het automatisch uitlezen uitgezet (Administratief uit). Mocht inderdaad zelf de standen doorgeven, maar had niet binnen 24uur mij jaarnota. Maar dit duurde ongeveer 3 weken. Als ik Folkert niet had gevraagd was dit termijn waarschijnlijk nog langer. Hoop dat dit dit jaar beter gaat? Wel binnen 24uur de jaarnota klaar staat, ook als je slimme meters hebt.

Hi mAiden,

Dankjewel! Het klopt dat de service toen nog niet voor alle klanten beschikbaar was. Inmiddels kunnen meer klanten er gebruik van maken. Jij volgend jaar vast ook :-)
  • Brandje

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Brandje heeft ontvangen van andere leden.

500 terawatt
    Reacties: 28473
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

21 april 2017, 13:25

Hoi Stefan,

Gefeliciteerd met deze prijs.
    Uiteraard dik verdiend om het in 1 dag te regelen. :D

Die Emmy in het filmpje heeft het maar druk met haar chat-zaken en dan de mail van Eneco er tussendoor; ff snel de standen doorgeven en dan komt de replay "de standen kloppen"
    Eigenlijk vreemd, want de standen kunnen nooit gecontroleerd worden op afstand door Eneco, hooguit kan er bepaald worden of ze consistent zijn......:P
    Groet Ton; Toon® v.4.3.20; Toon® Veldtester & Innovator; PV1920W; Opwek p/j 1700kWh; 6 Sl. Stekkers scènes via Triggi; 4 Rookmelders; 12 Hue

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)