Zon op Toon | Eneco Community
beantwoord

Zon op Toon

• 16 november 2017
  • 8 reacties
  • 913 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Heb nu sinds begin sept ''Toon'' maar nu heb ik ook zonnepanelen.
Ook slimme meters zijn geplaatst.
Natuurlijk heb ik interesse in ''Zon op Toon''.
Maar als ik hier op het forum lees wat dat voor problemen op leverd ga ik echt twijfelen.
Nu is mijn vraag.
Wanneer dit geinstalleerd word door een monteur dan moet het toch niet zo zijn dat je om de haverklap of moet resetten of de zaak stroomloos maken,
Zo ervaar ik het tenminste, als je hier leest op het forum
Want als dat zo is begin ik er niet aan.

Graag zou ik hier eens een antwoord op hebben, niet in de geest van is het je 99 euro waard, want daar gaat het niet om.

Wanneer het zonder bovengenoemde problemen kan, wil ik dat dat graag hebben
icon

Beste antwoord door mpleizr 17 november 2017, 20:33

Goed te horen dat zonoptoon voor jou wellicht toch iets zou kunnen zijn. Mocht je nog andere vragen hebben hierover we helpen je er graag mee.

Er lopen hier meerdere zongebruikers rond op het forum ☀
Bekijk origineel

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Sniekmaas

Bij het grootste deel van onze gebruikers werkt Zon op Toon prima, vaak worden problemen eerder gedeeld dan positieve berichten, ook logisch want gebruikers zijn dan op zoek naar een oplossing hiervoor.
Reputatie 4
Badge +1
Dit zijn positeve en tevreden gebruikers, dank jullie voor de reactie.
Kon me ook niet voorstellen dat, Eneco iets zou leveren wat niet goed zou werken.
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb al jaren Zon op Toon. Werkt prima, heb nooit problemen!
Hier ook per September zon op Toon. Werkt als een trein geen problemen gehad na de installatie op de Toon ,
Ook niet met de laatste software update niet .

cor
Goed te horen dat zonoptoon voor jou wellicht toch iets zou kunnen zijn. Mocht je nog andere vragen hebben hierover we helpen je er graag mee.

Er lopen hier meerdere zongebruikers rond op het forum ☀
Reputatie 4
Badge +1
Vind fijn om te lezen dat bij jou alles prima werkt. Maar er zijn wel veel vragen hier omdat er toch het een en ander, vooral na een update niet goed werkt.
Dit is mijn grote twijfel als ik dit hier allemaal lees.

In ieder geval heb je een deel van mijn twijfel weg genomen en dat ik eens iets positiefs lees.
Mijn toon werkt na wat problemen die door Eneco uitstekend zijn opgelost prima.
Hallo @Sniekmaas leuk dat je nadenkt over zonoptoon.

Wat voor een problemen zouden volgens jou naar voren komen?. De technische kant of software

Zelf heb ik ook zonoptoon en het werk meer als voortreffelijk zonder dat ik om de haverklap iets moet resetten. Slechts een enkele keer vanwege aanpassingen in de meterkast

Reageer