Wanneer is de app actief te gebruiken? | Eneco Community
beantwoord

Wanneer is de app actief te gebruiken?

  • 19 februari 2018
  • 2 reacties
  • 139 Bekeken

  • Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
Beste,

Vandaag heb ik telefonisch Toon aangevraagd, ik heb deze zelf reeds geinstalleerd in huis.

Helaas was de dame aan de telefoon niet erg goed opgeleid en kon op sommige (eenvoudige) vragen maar moeizaam of vaag antwoorden geven.

Ik heb inmiddels de bevestiging in de mail zitten, maar inloggen wil nog niet via de app. Hoe lang duurt het voordat ik gebruik kan maken van de app?

Bvd!
icon

Beste antwoord door daveO 19 februari 2018, 15:39

Ik krijg zojuist (na ~15min eerste bevestiging) een activatiecode via de mail. Zal deze proberen te koppelen als ik thuis ben.

Lijkt voor nu dus opgelost 😃
Bekijk origineel

2 Reacties

Ik krijg zojuist (na ~15min eerste bevestiging) een activatiecode via de mail. Zal deze proberen te koppelen als ik thuis ben.

Lijkt voor nu dus opgelost 😃
Reputatie 7
Badge +6
@daveO

Goed om te horen, wanneer we nog iets kunnen doen voor je laat het ons gerust weten via het forum.

Reageer