verkeerde code gekregen van monteur | Eneco Community
vraag

verkeerde code gekregen van monteur

  • 30 september 2018
  • 3 reacties
  • 910 Bekeken

net monteur geweest voor installatie toon. verbinding lukt niet dus moesten we zelf later doen. hij gaf ons de code maar nu blijkt het 1 cijfer of letter te kort te zijn. hoe komen we aan het juiste code ?

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
@jasperjacha

Welkom op het Toon Forum. Heb je eindelijk Toon kan je er geen gebruik van maken. Het is niet de bedoeling dat de monteur je zo laat zitten. Als je je klantnummer toevoegt aan je profiel zoek ik de activatiecode voor je op zodat je verder kan.

Geef een seintje als je je klantnummer hebt toegevoegd.

Groet,

Tina
als goed is is ons klantnummer nu zichtbaar voor u
Reputatie 6
Badge +1
@jasperjacha

Dank je wel. Ik stuur je de code via een pb. Als je er niet uitkomt met installeren geef dan een gil.

Veel succes.

Tina

Reageer