Tweedehands Toon , activatie code | Eneco Community
beantwoord

Tweedehands Toon , activatie code

• 1 september 2019
  • 5 reacties
  • 182 Bekeken

Hoi eb voor mijn ouders een toon gekocht maar wil hem graag ontkoppeld hebben en een nieuwe activatie code.
kan dat via hier geregeld worden of beter morgen even bellen.
pn:6599-1500-4100
sn: 17-01-012-387
icon

Beste antwoord door TinaC 1 september 2019, 14:44

@Vincepex74

Welkom op de community. Wat leuk dat je voor je ouders een Toon hebt gekocht. Ik kan de display wel alvast voor je ontkoppelen. Het nummer wat je in je topic hebt genoteerd is niet de displaycode. Kan je de displaycode via een pb naar mij toesturen? De displaycode vindt je op een sticker achterop de display, op de doos of in Toon via Menu > Instellingen > Productversie. De code begint met eneco - 001- ..... of qb - ........... - .............

Voor een activatiecode heb je een Toon abonnement nodig. Deze kan je telefonisch aanvragen maar ook online .

Groeten, Tina
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
@Vincepex74

Welkom op de community. Wat leuk dat je voor je ouders een Toon hebt gekocht. Ik kan de display wel alvast voor je ontkoppelen. Het nummer wat je in je topic hebt genoteerd is niet de displaycode. Kan je de displaycode via een pb naar mij toesturen? De displaycode vindt je op een sticker achterop de display, op de doos of in Toon via Menu > Instellingen > Productversie. De code begint met eneco - 001- ..... of qb - ........... - .............

Voor een activatiecode heb je een Toon abonnement nodig. Deze kan je telefonisch aanvragen maar ook online .

Groeten, Tina
hoi de code van display is xxxxxx verwijdert door moderator
blijft hij dan nog wel werken als thermostaat als je ontkoppeld
Reputatie 6
Badge +2
@Vincepex74

Het ontkoppelen van de display zorgt er alleen voor dat de gegevens van de vorige eigenaar worden gewist. Hierna kan je hem activeren met de activatiecode. Deze ontvang na het afsluiten van het Toon abonnement.

Groeten, Tina
oke super bedankt alvast voor ontkoppelen, dan ga ik straks weer even bij me ouders langs voor dat abbonement. bedankt voor snelle reactie

groet vince pex
Reputatie 6
Badge +2
@Vincepex74

Graag gedaan. Na het afsluiten van het Toon abonnement ontvang je via de e-mail de activatiecode. Voer dan een fabrieksherstel uit via Menu > Instellingen > Software. In de Installatiewizard wordt om de activatiecode gevraagd.

Wens je ouders alvast veel plezier met Toon.

Groeten, Tina

Reageer