vraag

Toon serie nummer

Ik heb bij Coolblue een TOON thermostaat gekocht. Via de www.eneco.NL/startmettoon/ vul ik alle gegevens in, maar krijg de melding serienummer is niet juist. Vervolgens gebeld met de helpdesk en 3x 20 minuten in de wacht gestaan. Vervolgens krijg ik als antwoord stuur het aankoopbewijs met serienummer per mail. Dit gedaan , na 5 dagen GEEN enkele reactie. Weer gebeld , oh moet U even een mail sturen. Ik zeg heb ik al gedaan. Vervolgens moet u nog een keer doen en weer 5 dagen wachten. Wat nu ? Groet Arthur Vernooij

11 Reacties

Reputatie 6
Badge
Beste @Arthur Vernooij ,

Welkom op het forum. Dat is natuurlijk vervelend om te horen. Graag ga ik dit voor je uitzoeken. Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel ? Ook wil ik weten naar welk email adres het aankoopbewijs gestuurd is.

Groeten Chantal
Beste Chantal,

Enorm vervelend en zeker de arrogantie. Helaas is kan er niets aan doen dit is de procedure. Om je billen samen te knijpen.

Het is gestuurd naar: toon@eneco.com , heb ook een bevestiging van ontvangst gehad.
Klantnummer heb ik (nog) niet, ik wilde me immers aanmelden.

Groet,

Arthur
Reputatie 6
Badge
@Arthur Vernooij

Ik kan mij zeker je frustratie voorstellen. Je hebt het juiste email adres gekregen. Vanaf welk email adres heb je de mail verzonden ? Dan kijk ik of ik je mail kan terug vinden in ons systeem.
Reputatie 6
Badge +2
@Arthur Vernooijstuur die toon aub snel terug naar coolblue. Je hebt een oude variant gekocht. Er is sinds een half jaar een nieuwe toon die veel sneller is en klaar voor nieuwe mogelijkheden in de toekomst. Die wordt echter alleen nog door eneco verkocht en niet door retailers zoals coolblue.
Als je echt zo'n oude wil kan je beter er een voor 50 euro op marktplaats kopen.

Dat los van het activeren natuurlijk 🙂
Beste,

De e-mails zijn gestuurd vanaf : email adres verwijderd door moderator.
Als het waar is wat Theo schrijft kan ik deze oude beter retourneren aan coolblue.
Reputatie 7
Badge +6
@Arthur Vernooij

Het klopt wat thehognl schrijft, onze externe partners leveren de eerste versie van Toon.
Hallo Folkert,

Dank voor je reactie.
Is er een groot verschil met het het nieuwe model ? Dan zal ik deze retourneren naar coolblue
Reputatie 7
Badge +6
@Arthur Vernooij

Neem eens een kijkje in dit topic, op dit moment is de nieuwere Toon vooral sneller, qua functies zijn ze gelijk.
Dank je wel ?
Reputatie 6
Badge +2
Folkert wrote:

qua functies zijn ze gelijk.

Niet helemaal waar. De nieuwe toon heeft sowieso nu al de hygrometer functie extra en de mogelijkheid om een defecte software update weer te herstellen (recovery).

Laat staan de mogelijkheden die de nieuwe toon zal hebben als de software hiervoor uitgebreid gaat worden. Hardware functies die wel in de nieuwe toon zitten en niet in de oude.

Advies wat mij betreft terugsturen en gewoon bij Eneco een toon2 bestellen. Ik snap dat dat advies van een Eneco medewerker wat gevoelig ligt bij Coolblue 🙂
Dank je wel. Ga ik zeker doen ??

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen