Toon nieuwe woning werkt niet meer | Eneco Community
beantwoord

Toon nieuwe woning werkt niet meer

• 25 januari 2019
  • 5 reacties
  • 189 Bekeken

Beste, ik heb afgelopen week mijn nieuwe woning betrokken waar een Toon geinstallerd is. Deze heeft de oude bewoner naar fabrieksinstellingen instellingen gereset, maar nu krijg ik 'm niet meer aan de praat. Het verbinden met wifi is wel gelukt, maar het koppelen met het apparaatje in de meterkast lukt niet. Ook niet als ik het in een stopcontact vlak bij de Toon probeer. Hij zegt niet te kunnen vinden/verbinden.

Het bedienen van de CV lukt wel, maar dat is dan ook alles...

Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Mitchel 27 januari 2019, 12:21

@speykstraat

Ik heb het display ontkoppeld van de vorige eigenaar. Zoals @Brandje en mijn collega @TinaC ook aangeven, heb je een abonnement nodig om het display te activeren. Op dit moment zijn de eerste drie maanden van het abonnement gratis zodat je het op je gemak kan uitproberen.

Een abonnement is aan te vragen via de website van Eneco.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groet,
Mitchel
Bekijk origineel

5 Reacties

Als het goed is zou Eneco eerst de vorige eigenaar moeten ontkoppelen van deze Toon®️.
Dan pas kan je met een eigen activatiecode Toon®️ aan de praat krijgen.
Reputatie 5
Badge +1
@speykstraat

Welkom op het forum en gefeliciteerd met de nieuwe woning. Het kan inderdaad zo zijn dat Toon nog gekoppeld is aan de vorige eigenaar. Kan je je klantnummer aanvullen in je profiel? Stuur mij ook via een privébericht de displaycode. Ik controleer of de koppeling er nog is en maak het voor je in orde.

Groet,

Tina
ik heb geen klantnummer van Eneco want heb een andere leverancier gekozen als de vorige bewoner. Er wordt gezegd dat Toon ook met andere leveranciers te gebruiken is, dus hopelijk kan het correct worden ingesteld. Hoe kom ik aan een activatiecode zonder een abonnement af te moeten nemen?
Dat gaat dus niet.
Je kan ook als niet bij Eneco als leverancier zit, toch een abo afnemen.
Voor zo ver ik weet is het nu met 3 maanden gratis proefperiode.
Reputatie 5
Badge
@speykstraat

Ik heb het display ontkoppeld van de vorige eigenaar. Zoals @Brandje en mijn collega @TinaC ook aangeven, heb je een abonnement nodig om het display te activeren. Op dit moment zijn de eerste drie maanden van het abonnement gratis zodat je het op je gemak kan uitproberen.

Een abonnement is aan te vragen via de website van Eneco.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groet,
Mitchel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen