Toon installatie in nieuwe woning | Eneco Community

Toon installatie in nieuwe woning

• 17 februari 2018
  • 5 reacties
  • 934 Bekeken

Goedenavond.
Ik heb mijn Eneco abonnement gisteren opgezegd (verhuizing), alleen vergat de dame aan het einde van de lijn te zeggen dat Toon dan ook uitgeschakeld wordt terwijl hij al geïnstalleerd was geweest in mijn nieuwe woning.
Maar nu werkt hij niet meer en ik kan een nieuwe Toon abonnement online niet aanvragen want het systeem accepteert het serie nummer niet.
Wanneer kan ik hiervoor iets regelen?
Welk nummer moeten wij bellen?

Alvast bedankt.

Aniko

5 Reacties

Hartelijk bedankt. Nu is het opgelost!
Maandag kan je het best bellen met 088 895 59 59

Dan kan je op je Toon op het nieuwe adres een Toon®️ abo afsluiten.
Ik neem aan dat je op het nieuwe adres een fabrieksherstel hebt gedaan en dat Eneco je ook een nieuwe activatiecode heeft gegeven?
Goedemorgen.
Bedankt voor het antwoord.
Idd heb ik een nieuwe activatie code gekregen en heb ik een fabriekherstel gedaan maar ik weet niet waar de code ingevoert moet worden. Toon vraagt hij niet.

Ik heb ook een nieuwe Toon abonnement aangesloten maar wanneer ik op de link: contract bevestiging click, wordt het contract niet bevestigd. Ik krijg echter het contract te zien.

Kunt u mij helpen waar de activatie code moet worden ingevoerd en hoe do contract bevestigd wordt?

Gr. Aniko
Als tijdens de fabrieksherstel de code niet gevraagd wordt door Toon®️, dan zit de Toon®️ nog aan het oude adres/account gekoppeld.

Vandaar dag ik adviseerde om eerder genoemd nr even te bellen.
Graag gedaan en weer veel plezier met je Toon??

Reageer