Toon gebruiken ZONDER abonnement en Eneco, lees hier hoe je de activatiecode krijgt. | Eneco Community
beantwoord

Toon gebruiken ZONDER abonnement en Eneco, lees hier hoe je de activatiecode krijgt.

• 29 juni 2018
  • 28 reacties
  • 22109 Bekeken

Toon eerste bericht

28 Reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Toonz,

Nest dien ook eerst geactiveerd te worden alvorens deze überhaupt bruikbaar is.
Nefit Easy dien ook eerst geactiveerd te worden alvorens deze überhaupt bruikbaar is,
Tado dien ook eerst geactiveerd te worden alvorens deze überhaupt bruikbaar is
Netatmo dien ook eerst geactiveerd te worden, alvorens deze überhaupt bruikbaar is. .

Dat je die dingen moet activeren snap ik, maar bij geen van alle zal je een helpdesk hoeven bellen om ze aan de praat te krijgen, daar ging het nu juist om.…..
Reputatie 6
Badge +3
Hoi. Is hier al meer informatie over? Ik heb ook een tweede hands toon gekocht en volgens de helpdesk moet ik een abonnement hebben om hem te activeren. Maar ik wil geen abonnement. Moet ik nou echt die stomme weg bewandelen (aanmelden, activeren, afmelden)?
Hoi. Is hier al meer informatie over? Ik heb ook een tweede hands toon gekocht en volgens de helpdesk moet ik een abonnement hebben om hem te activeren. Maar ik wil geen abonnement. Moet ik nou echt die stomme weg bewandelen (aanmelden, activeren, afmelden)?

De enige manier is om idd te bellen.
Een 2e hands Toon®️ moet vaak eerst ontkoppeld worden en dan pas werkt de activatiecode na fabrieksherstel.

Al eerder is hier door @Folkert aangegeven dat een 2e hands Toon®️ gebruiker ten alle tijde zonder abo wel een geactiveerde Toon®️ als kale thermostaat moet kunnen gebruiken.

Wellicht dat een moderator in het systeem een aantekening kan maken, zodat het daarna wel lukt.

Maar idd een abo nemen en binnen 14 dagen bedenktijd opzeggen is ook een methode.

Gezien jouw reactie hier is er kennelijk achter de schermen nog niet veel veranderd op dit gebied.

Reageer