Toon fabrieksherstel , activeringscode niet bekend of te krijgen | Eneco Community
beantwoord

Toon fabrieksherstel , activeringscode niet bekend of te krijgen

Goedemiddag,

Bij mijn vriendin hangt er een Toon in de woning, nu was deze van de vorige bewoners. (anderhalf jaar geleden). Ding deed het prima met actueel stroomverbruik en dagelijks gasverbruikt en met de diverse programma's zoals slapen en thuis.

Echter gaf hij consequent de verkeerde tempratuur aan.

Updates hielpen niet dus ik dacht, ik doe een fabrieksinstellingen herstell, dat kan mogelijk wel helpen.

Dat had ik dus niet moeten doen......
Toon blijft vragen om een activeringscode waar ik niet achter kan komen omdat zij dat ding niet heeft aangeschaft en de oude bewoners ermee lastigvallen is ook niet een optie.

De klantenservice aan de telefoon blijft maar zeggen dat ik maar een abbonnement moet nemen.

Ik vind het gewoon heel vreemd om de toon zonder abbonement te kunnen gebruiken, je eerst een abbonement moet nemen en dit niet ergens duidelijk vermeld staat hoe dat in zijn werk gaat (of ik heb het niet kunnen vinden)

Lang verhaal kort:
  • Ik heb een vriendin die niet blij met mij is, en al 2x eneco heeft gebeld zonder resultaat (niemand wordt blij van naar een klantenservice bellen)
  • Er hangt een toon die om activeringscode vraagt, die de klanteservice niet wil of kan geven
Ik wil gewoon zsm een activeringscode zodat ze weer makkelijk op die weg, slapen, thuis, comfort kan drukken en alleen het actuele verbruik kan zien. Wie weet wat ik hiervoor moet bewerkstelligen?

Dank alvast voor de moeite, ik zie door de bomen het bos niet meer..
icon

Beste antwoord door Brandje 17 december 2018, 14:10

Heel simpel en heel vaak hier behandeld.
Die Toon®️ dient eerst ontkoppeld te worden door Eneco. Kan ook door een moderator, maar dan dient er wel een abonnement genomen te worden.
Dat abo kan ook via de site genomen worden.
Dan krijg je een eigen activetingscode en als je dan een fabrieksherstel geeft wordt er wel door Toon om die code gevraagd.

Als je een abo zou willen nemen dan is dit de link om het via de site te regelen:

https://www.eneco.nl/energieproducten/toon-thermostaat/abonnement/je-gegevens/persoonlijke-gegevens

Bekijk origineel

1 Reactie

Heel simpel en heel vaak hier behandeld.
Die Toon®️ dient eerst ontkoppeld te worden door Eneco. Kan ook door een moderator, maar dan dient er wel een abonnement genomen te worden.
Dat abo kan ook via de site genomen worden.
Dan krijg je een eigen activetingscode en als je dan een fabrieksherstel geeft wordt er wel door Toon om die code gevraagd.

Als je een abo zou willen nemen dan is dit de link om het via de site te regelen:

https://www.eneco.nl/energieproducten/toon-thermostaat/abonnement/je-gegevens/persoonlijke-gegevens

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen