Toon en Google Assistant, hoe te gebruiken | Eneco Community

Toon en Google Assistant, hoe te gebruiken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een koppeling gemaakt tussen Toon en Google Assistant.

"Praat met Eneco"
"Wat is de Temperatuur in huis"

Welke commando's kan je nog meer gebruiken?

13 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@competer

Je kan ook je temperatuur aanpassen en je kan een programma instellen met Google Assistant.
Reputatie 7
Badge +8
"Wat is de Temperatuur in huis" is niet de huidige kamertemperatuur. Dit betreft huidige ingestelde temperatuur op Toon.
Badge +1
Wat kan/moet ik zeggen?
Heb je dit topic gezien en de link met een verwijzing?

https://forum.toon.nl/suggesties-ideeen-en-verbeterpunten-27/toon-en-google-home-1034/index1.html#post36012

Zie oa daar het YouTube filmpje.
Reputatie 6
Badge +7
Ik ben ook benieuwd … Morgen en overmorgen komen mijn Toon 2 en Google Home binnen .. Dat word een leuk weekend ...
Reputatie 5
Badge
Werkt niet op een google home (vooralsnog). Alleen de assistant op je telefoon werkt hiermee. Maar dat is gewoon een kwestie van tijd, vast nog wel dit jaar denk ik, dat het ook op de home werkt.
picardo wrote:

Ik ben ook benieuwd … Morgen en overmorgen komen mijn Toon 2 en Google Home binnen .. Dat word een leuk weekend ...

Wat een leuk vooruitzicht!
Dat wordt heel wat praten tegen je Google Home.
Ik ben benieuw naar je ervaringen; ik ben er qua gemak tussen Google Home en HomePod nog niet uit.
Reputatie 6
Badge +7
Brandje wrote:

picardo wrote:

Wat een leuk vooruitzicht!
Dat wordt heel wat praten tegen je Google Home.
Ik ben benieuw naar je ervaringen; ik ben er qua gemak tussen Google Home en HomePod nog niet uit.

Dat is momenteel niet zo moeilijk .. Dat is Google Home … Siri is (dommer) omdat die niet via AI werkt … Dus leert niet … Je vind online voorbeelden genoeg . Dat gaat volgend jaar geloof ik pas veranderen …
Dat is zeker waar, maar de HomePod heeft ook andere kwaliteiten. Dus bij mij hangt het er straks vanaf welke kwaliteiten het belangrijkst zijn/worden.
Reputatie 6
Badge +7
Brandje wrote:

Dat is zeker waar, maar de HomePod heeft ook andere kwaliteiten. Dus bij mij hangt het er straks vanaf welke kwaliteiten het belangrijkst zijn/worden.

Dat klopt ja … Keuzes … 😱
Klopt helemaal; het zijn idd keuzes, maar die probeer ik afgewogen te nemen. Het prijsverschil is namelijk ook zo groot.......
Vandaar dat ik probeer ervaringen te peilen; ik ben dus benieuwd hoe hij met name in samenhang met Toon jou bevalt.

Kijk de samenhang met bv Hue bevalt mij met Siri best goed.
Reputatie 6
Badge +4
'Apparaat nog niet ingesteld' volgens Google Assistant. 😞 Komt dit omdat ik pr 10/9 geen Toon-abo meer heb?
Reputatie 6
Badge +1
@EdwinKort

Het abonnement loopt nog 4 dagen. Je kan nu nog gebruik maken van de extra functies. Echter is je Toon op dit moment niet verbonden met wifi.

Groeten Chantal

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen