Toon app op nieuwe gsm | Eneco Community

Toon app op nieuwe gsm


hi

Ik heb een andere gsm en TOON geïnstalleerd. Nu heb ik alleen nog een TOON abonnement,
geen gas en electra meer.

TOON gestart en geprobeerd in te loggen met mijn bestaand (oude) gegevens.
Helaas..daar kan ik niet mee inloggen...geen probleem...nieuwe account aanmaken
denk je dan...oke..klantnummer nodig...uhhh...daarvoor moet ik inloggen op ENECO.

Zo gezegd zo gedaan...krijg je melding :

Mijn Eneco is toegankelijk voor klanten van Eneco die stroom, gas of stadswarmte ontvangen. Zodra één of meerdere van deze producten geleverd worden, is ook Mijn Eneco toegankelijk. Kom je dan weer bij ons kijken?
Ben je geen klant (meer) van Eneco? Dan is Mijn Eneco helaas niet toegankelijk. De laatste berichten en nota(‘s) ontvang je per e-mail.



Tja...zo wordt het je wel erg lastig gemaakt ...iemand suggesties...of ENECO suggesties?

Greetz Peter

1 Reactie

Hoi Peter,

Jij neemt dus geen Eneco energie-producten meer af. Dan wordt je account ook opgeheven.
Uiteraard kan je wel een abo op Toon aanhouden, dat staat immers los van je energiecontract.

Je kan morgen het beste even bellen met 088 895 59 59

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen