Toon activeren | Eneco Community
beantwoord

Toon activeren

• 29 september 2019
  • 62 reacties
  • 767 Bekeken

Toon eerste bericht

62 Reacties

Reputatie 7
Badge +2

@Vlasman 

Welkom op het forum. Leuk dat je ons gevonden hebt. Stuur even je displaycode via een persoonlijk bericht. Voeg ook gelijk even je klantnummer toe aan je profiel.

Groeten Chantal

Reputatie 7
Badge +2

@Vlasman 

Bedankt voor het sturen van de displaycode en het toevoegen van het klantnummer. Zodra Toon klaar staat om geactiveerd te worden laten we het weten.

Groeten Chantal 

Badge

Super. Dank je wel! 
goed weekend 

Gr. Fred 

Reputatie 7
Badge +2

Goedemiddag @Vlasman 

Ik breng goed nieuws :grin:. Toon staat voor je klaar om geactiveerd te worden. Via Menu > Instellingen > Software > Fabrieksherstel kun je de activatie starten. Veel plezier met Toon en ook jij een goed weekend :thumbsup_tone3:.

Groet. Urgel

Badge

Top. Dank je wel. 
goed weekend. 
gr. Fred 

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Toon. Na verhuizing is het oude abonnement beeindigd en nu na afsluiting van nieuw abonnement en fabrieksherstel kan ik hem niet opnieuw activeren. Ik heb @ChantalS al een privébericht gestuurd met mijn displaycode maar iemand anders mag hem ook oppakken (wie weet geniet Chantal nu van de herfstvakantie ofzo).

bvd

Reputatie 7
Badge +2

@remcovz

Welkom op het forum.  Ik heb je privébericht gezien en Toon staat klaar om geactiveerd te worden.  Via Menu > Instellingen > Software > Fabrieksherstel kun je de activatie uitvoeren. Je kan de activatiecode gebruiken die je hebt gekregen bij het afsluiten van je nieuwe abonnement.

Groeten Chantal 

Is er een moderator online die mij ook kan helpen met dit probleem? 

Reputatie 7
Badge +2

@Mark2308 

Welkom op het forum! Gaat het om hetzelfde display als op het vorige adres ? 

Groeten Chantal 

@ChantalS 

Ja ik denk het wel!

Gr mark

Reputatie 7
Badge +2

@Mark2308 

Toon staat nu klaar om geactiveerd te worden. Via Menu > Instellingen > Software > Fabrieksherstel kun je de activatie uitvoeren. Je kan de activatiecode gebruiken die je hebt gekregen bij het afsluiten van je nieuwe abonnement.

Groeten Chantal 

Dank je wel Chantal

Reageer