Toon activeren | Eneco Community
vraag

Toon activeren

Ik probeer een gebruikte Toon te activeren bij mijn broer (blijven hangen bij overname woning), nu heb ik een Toon-abonnement afgesloten en een activatiecode ontvangen. Als ik de gegevens invul in de Toon (na factory reset) krijg ik het adres te zien dus hij herkent de gegevens, echter als ik dan de activatiecode invul geeft hij aan dat deze niet juist is.

Mijn vermoeden is dat deze Toon nog geactiveerd is op een ander account. Is er iemand die mij (liefst vandaag nog) kan helpen om deze werkend te krijgen?

Alvast bedankt!

4 Reacties

Reputatie 6
Badge
@JeroenLenssen

Welkom op het Eneco forum en lief dat je je broer helpt met de activatie van Toon. Zijn de gegevens (klantnummer) in je profiel ook die van je broer?

Groet. Urgel
Hallo Urgel, bedankt voor de reactie. Ik heb voor het gemak inderdaad het klantnummer van mijn broer ingevuld aangezien ik zelf geen klant ben.

Met vriendelijke groet,
Jeroen
Reputatie 6
Badge
@JeroenLenssen

Super! Wil je me via een pb de displaycode van de Toon van je broer sturen? Deze vindt je aan de achterkant van het display, dus even van de muur halen.

Groet. Urgel
Inderdaad Jeroen zo kom je niet verder!
Een moderator dient eerst deze Toon®️ te ontkoppelen van de oude eigenaar; dan pas kan je na een fabrieksherstel, de gevraagde code invullen.

Dus helaas is het daarop even wachten.

Kijk dat is nog eens snel.
@Urgel heeft al gereageerd.💪🏾

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen