Toon activeren | Eneco Community
vraag

Toon activeren

• 11 maart 2019
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Beste,

Ik ben net verhuist naar een adres waar al een toon hangt. Ik heb een abo aangevraagd voor Toon. Na de reder naar fabrieksinstellingen vraagt de Toon echter niet naar nieuwe inloggegevens. Ik verwacht dat Toon nog geregistreerd staat op de oude bewoner. Wat kan ik hieraan doen?

groet Robert

3 Reacties

Hoi Robert,

Heel simpel, omdat je al een abo hebt, wacht even op een moderator morgen, die kan dan je Toon van de vorige eigenaar ontkoppelen.
Pas dan zal Toon na een fabrieksherstel de nieuwe activatiecode die jij straks krijgt, vragen en kan je die invoeren en zal Toon verder de installatie afronden.

Zorg dan wel dat je klantnummer in je profiel staat.
Bedankt voor de snelle reactie.

Ik had al een beetje op dit forum rondgekeken en dacht dat dit inderdaad het geval zou zijn.

Ik wacht het even rustig af tot morgen.
Reputatie 6
Badge +2
Goedemorgen @rjgroenenberg

Welkom op de community. Leuk om te zien dat je gebruik wil gaan maken van Toon. Jammer dat het misloopt bij het activeren. Mijn vermoeden is ook dat Toon nog gekoppeld is aan de vorige eigenaar. Kan je mij via een privébericht de displaycode toesturen? Deze staat op de doos als je die nog kan vinden. Anders klik je Toon uit de houder en staat de code achterop.

Ik wacht je bericht af.

Tina

Reageer