Toon activatie en inloggen app | Eneco Community
beantwoord

Toon activatie en inloggen app

• 30 december 2018
  • 7 reacties
  • 322 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 3 reacties
Toon overgenomen van iemand. Alles aangesloten en werkt prima. Alleen heb ik een activatie code gehad van Eneco maar ik heb geen flauw idee waar ik die moet invoeren. En als ik wil inloggen in de toon app dan kom ik niet verder dan alleen de inlogpagina. Iemand die hulp kan bieden.

gr Rob
icon

Beste antwoord door TinaC 30 december 2018, 13:01

@Rob baas

Bedankt voor je bericht. De Toon is nu Klaar voor gebruik. Ik adviseer je een Fabrieksherstel uit te voeren. Via Menu > Instellingen > Software > Fabrieksherstel. Hierna kom je in het installatiemenu waarin je de ontvangen activatiecode kan invoeren.

Als je nog vragen hebt kan je ze hier weer stellen.

Veel succes.

Tina
Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
@Rob baas

Welkom op de Toon community. Balen dat het niet lukt met activeren van Toon. Het kan zijn dat hij nog gekoppeld is aan de vorige eigenaar. Kan je mij via een pb de displaycode geven? Dan kijk ik het voor je na. De Toon app zal na de activatie pas te gebruiken zijn.

Groet,

Tina
Hoi Rob,

Gelukkig is de moderator @TinaC online gekomen, die dit voor je kan regelen.
Heb je je klantnummer in je profiel opgenomen?

Kijk het is al in behandeling👏😃
@Rob baas

Welkom op de Toon community. Balen dat het niet lukt met activeren van Toon. Het kan zijn dat hij nog gekoppeld is aan de vorige eigenaar. Kan je mij via een pb de displaycode geven? Dan kijk ik het voor je na. De Toon app zal na de activatie pas te gebruiken zijn.

Groet,

Tina

hoi Tina, waar kan ik deze code vinden dan? Bedankt voor je reactie trouwens
Hoi @Rob baas

Trek je Toon®️ via de onderrand voorzichtig schuin omhoog van zijn grondplaat en draai de Toon®️ om.
Je ziet dan een zilverkleurige sticker met daarop de displaycode.
Begint meestal (bij een Toon1) met eneco-001-XXXXXX
Hoi @Rob baas

Trek je Toon®️ via de onderrand voorzichtig schuin omhoog van zijn grondplaat en draai de Toon®️ om.

Oke ik ga even zoeken

Hoi @Rob baas

Oke ik ga even zoeken

de Code is Eneco-001-xxxxx
Reputatie 6
Badge +1
@Rob baas

Bedankt voor je bericht. De Toon is nu Klaar voor gebruik. Ik adviseer je een Fabrieksherstel uit te voeren. Via Menu > Instellingen > Software > Fabrieksherstel. Hierna kom je in het installatiemenu waarin je de ontvangen activatiecode kan invoeren.

Als je nog vragen hebt kan je ze hier weer stellen.

Veel succes.

Tina

Reageer