Toon abonnement werkt niet | Eneco Community
vraag

Toon abonnement werkt niet

Kan iemand mij helpen? De klantenservice van Eneco telefonisch niet namelijk.

Kreeg een mail van Eneco of ik het Toon abonnement weer 3 maanden gratis wilde proberen. Dus heb ik mij (opnieuw) aangemeld. Had eerder een abonnement maar heb dat toen opgezegd.
Ik kreeg meteen een contract (3-1-19) per e-mail inclusief klantnummer. Maar de extra functies van Toon werken niet, net als de Toon app. Ook kan ik geen Mijn Eneco account aanmaken.

Kan iemand mij helpen hoe ik dit nu moet activeren of oplossen? Heb net langer dan een uur met Eneco aan de telefoon gezeten en niemand weet het.

10 Reacties

Heeft je Toon®️ wel verbinding met het Service Center van Eneco?
Welke extra functies bedoel je eigenlijk op Toon®️?
Hoi! Ja ik heb net gekeken, hij is verbonden. En de functies, bijvoorbeeld dat ik met de Toon app de Toon kan bedienen. Eigenlijk heb ik daarvoor het abonnement afgesloten.
Reputatie 6
Badge
Beste @Wiliamvh

Welkom op het forum. Graag kijk ik voor je na wat de reden is dat je extra functies niet te gebruiken zijn. Is het klantnummer in je profiel je oude klantnummer of je nieuwe klantnummer? Op het klantnummer in je profiel krijg ik geen gegevens naar voren in het systeem.

Groeten Chantal
Williamvh wrote:

Hoi! Ja ik heb net gekeken, hij is verbonden. En de functies, bijvoorbeeld dat ik met de Toon app de Toon kan bedienen. Eigenlijk heb ik daarvoor het abonnement afgesloten.

Oké @Williamvh,

Dan is er aan de kant van Toon®️ niets verder aan de hand.
Als het probleempje met je klantnummer is opgeklaard, dan zal moderator Chantal ongetwijfeld voor een oplossing zorgen en zal daarna de App wel gaan werken.
Hallo Chantal, fijn dat je het even wil checken. Het klantnummer in mijn nieuwe contract is ********. Maar mijn oude klantnummer van de vorige keer dat ik een abonnement had op Toon is *******.

Alvast hartelijk bedankt voor je hulp.
Reputatie 6
Badge
@Wiliamvh

Achter de schermen heb ik de extra functies weer geactiveerd. Het abonnement was beëindigd in mei, gezien je een nieuwe aanmelding hebt gedaan voor het abonnement zijn de functies weer beschikbaar, nadat Toon opgestart is.

Je klantnummers heb ik uit privacy aangepast.
Heel erg bedankt Chantal! Heb jij nog enig idee hoe ik me nu kan aanmelden voor Mijn Eneco? Als ik een account probeer aan te maken met mijn e-mailadres en postcode huisnummer krijg ik een melding dat mijn gegevens niet herkend worden.
Reputatie 6
Badge
@Wiliamvh

Graag gedaan! Dat komt omdat er op het nieuwe klantnummer geen contract voor gas en elektra afgesloten is. Op het oude klantnummer kan ik nog altijd geen gegevens vinden.

Groeten Chantal
Heb jij dan enig idee hoe ik alsnog van de Toon app gebruik kan maken?
Reputatie 6
Badge
@Williamvh

Dat komt doordat het abonnement zelf nog niet actief is in het systeem. Alleen de extra functies zijn nu actief op je Toon.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen