Toon abonnement opnieuw afsluiten | Eneco Community
beantwoord

Toon abonnement opnieuw afsluiten

Badge +1
Van de week het ik van eneco een aanbieding gekregen of ik mijn toon abonnement opnieuw wil afsluiten. Daar ik hem met de afgelopen abonnements verhoging opgezegd had. Ik had wel weer intresse omdat ik nu weer op de oude prijs uitkomt over een jaar gezien.
Het mailtje vertelde dat als je in het verleden al een abonnement op Toon gehad ik vrijwel meteen weer aan de slag kon. Ik ben nu twee dagen verder en hij doet het nog niet. Ik heb even de klantenservice gebeld maar zij konden mij ook niet verder helpen op dit moment maar zij zagen wel dat al mijn gegevens binnen waren. Zou iemand van eneco dit voor mij op willen pakken en mijn toon weer willen
activeren.
icon

Beste antwoord door Mitchel 20 december 2018, 16:42

@digitaal

Je hebt mijn collega Tina een privebericht gestuurd en alles wordt achter de schermen rechtgezet. Het display van Toon gaat zometeen opstarten en daarna kun je gebruik maken van alle functies op Toon. Het abonnement gaat dan ook vanaf 11 december.

Groet,
Mitchel
Bekijk origineel

11 Reacties

Reputatie 6
Badge
@digitaal

Goed dat je via deze weg ondersteuning zoekt omtrent je vraag. Kan ik ervan uitgaan dat je wel weer opnieuw een contract hebt afgesloten voor een abonnement op Toon? Zo ja, wil je dan je klantnummer toevoegen aan je profiel, zodat ik voor je kan uitzoeken wat er mis gaat?

Groet, Urgel
Badge +1
Bedankt Urgel,
Ja ik heb een nieuw contract op de Toon afgesloten en deze heb ik al binnen via de mail.
Ik heb mijn klantnummer toegevoegd.
Reputatie 6
Badge
@digitaal

Dank voor het toevoegen van je klantnummer. Hierdoor heb ik kunnen achterhalen dat het achter de schermen mis gaat met het proces, waar ik meteen een melding van hebt gemaakt. Ik verwacht dat je spoedig (binnen 5 werkdagen) weer gebruik kunt maken van Toon. Mijn excuses voor het ongemak!

Groet, Urgel
Badge +1
Bedankt Urgel,

Ik laat even weten wanneer hij het weer doet.
Reputatie 6
Badge
@digitaal

Super, ik ben heel benieuwd!
Badge +1
Hallo daar ben ik weer met een nog niet werkende toon.
Ook heb ik gisteren een mailtje van eneco gekregen.

Met als aanhef, Nog steeds voor jou gratis"
Maak opnieuw kennis met Toon.

Beste eneco ik heb mijn contract al binnen vanaf 11 december.
U hoeft alleen mijn Toon nog aan te sluiten.

Dan dan heb ik nog een vraagje loopt mijn abonnement nu al van af 11 december of pas als hij het doet?
Reputatie 5
Badge
@digitaal

Je hebt mijn collega Tina een privebericht gestuurd en alles wordt achter de schermen rechtgezet. Het display van Toon gaat zometeen opstarten en daarna kun je gebruik maken van alle functies op Toon. Het abonnement gaat dan ook vanaf 11 december.

Groet,
Mitchel
Badge +1
Bedank voor de actie en ik zie net dat hij het weer doet.
Hoeveel euro ga je betalen per maand.?
Badge +1
De eerste drie maanden zijn gratis en maandlijks opzegbaar. Dus ik hou hem voorlopig een jaar. Dan heb ik hem een jaar voor de oude prijs ongeveer. Daarna zie ik wel weer. De prijs na drie maanden is 4,50 euro.
Oke, toch blijf ik het erg veel geld vinden....

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen